joomla templates Energy Invest

"Επενδύουμε στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον"

Mon11292021

Back ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στο 70% η πληρότητα των ξενοδοχείων της πόλης τον Νοέμβριο

  • PDF

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε σήμερα συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Τουρισμού, με τον Δήμαρχο Ιωαννίνων Μωυσή Ελισάφ.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, μέσα από την ενίσχυση ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο Θρησκευτικός και ο Συνεδριακός.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το έργο «Ανάδειξη διαδρομών και χαρακτηριστικών χριστιανικών, μουσουλμανικών και εβραϊκών κτισμάτων στο ιστορικό κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών για την ανάπτυξη του Θρησκευτικού Τουρισμού».

Το έργο είναι στρατηγικής σημασίας για το Δήμο, δεδομένου ότι οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις του θα ισχυροποιήσουν την πόλη των Ιωαννίνων ως πόλο προσέλκυσης Θρησκευτικού Τουρισμού.

Η δαπάνη για την ωρίμανση του έργου χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Τουρισμού με προϋπολογισμό 675.000 ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση του έργου θα προβλεφθεί στο σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για τη νέα Προγραμματική Περίοδο.

Ο Υπουργός Τουρισμού μετά τη συνάντηση ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Ιωαννίνων για την συνεργασία, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το γεγονός πως η πληρότητα των ξενοδοχείων στην πόλη αγγίζει τον Νοέμβριο το 70%.

Ο κ. Κικίλιας σημείωσε πως «η καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Ε.Ο.Τ., θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων και της Ηπείρου γενικότερα».

 

 

Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας μεταξύ Δήμου Πειραιά, IN.EM.Y.- ΕΣΕΕ και Ε.Σ.Π. για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας

  • PDF

Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Πειραιά, του IN.EM.Y.-Ε.Σ.Ε.Ε. και του Ε.Σ.Π., με στόχο τη στήριξη και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην πόλη, υπεγράφη χθες 24 Νοεμβρίου στο Δημαρχείο Πειραιά.

Το Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπέγραψαν ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας κ. Γιώργος Καρανίκας και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ. Θοδωρής Καπράλος.

Βασική στόχευση μέσα από την υλοποίηση κοινών δράσεων, είναι να δημιουργηθούν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις, που θα επιτρέψουν στην αγορά του Πειραιά να ισχυροποιήσει τον μητροπολιτικό χαρακτήρα και τη θέση της στον ελληνικό εμπορικό χάρτη, για ένα καλύτερο αύριο στην πόλη, αλλά  και στη χώρα μας.

Αξίζει να σημειωθεί πως μετά την υπογραφή του Πρωτοκόλλου όλα τα μέρη αποφάσισαν η συμφωνία να ενεργοποιηθεί αμέσως με την επικαιροποίηση της μελέτης του IN.EM.Y.-ΕΣΕΕ, για τη δημιουργία της Ιπποδάμειας Αγοράς Τροφίμων στον Πειραιά και την επαφή των τριών μερών με την κεντρική διοίκηση και τη λήψη της σχετικής απόφασης.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού & Ανάπτυξης κ. Δ. Καρύδης, η Διευθύντρια του ΙΝ.ΕΜ.Υ. ΕΣΕΕ κ. Β. Αρανίτου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Πειραιά κ. Ηλ. Σαλπέας και ο Διευθυντής Προγραμματισμού & Aνάπτυξης του Δήμου Πειραιά κ. Αντ. Μήλιας.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του τόνισε:

«Είναι μια σημαντική ημέρα για τον Πειραιά, την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη της πόλης μας. Με το Πρωτόκολλο Συνεργασίας που υπογράψαμε με το IN.EM.Y., το Επιστημονικό Ινστιτούτο  της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας και τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, επισφραγίζουμε μια τριμερή  συνεργασία για τη στήριξη και την τόνωση των πειραϊκών επιχειρήσεων. Στόχος μας είναι η  υλοποίηση κοινών δράσεων, η ανάδειξη της εμπορικής αγοράς, η τόνωση της τοπικής επιχειρηματικότητας, αλλά και η προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας σε τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος.  Ως Δημοτική Αρχή έχουμε αποδείξει ότι θέλουμε να είμαστε μέρος στην ανάπτυξη της πειραϊκής  επιχειρηματικότητας. Πρόκειται λοιπόν για μια πολύ σημαντική συνέργεια, η οποία δεν θα μείνει στις υπογραφές.  Αντιθέτως θα υλοποιηθούν άμεσα οι πρώτες κοινές μας δράσεις με θετικό αντίκτυπο στη  αγορά του Πειραιά, καθώς και μελέτες για μελλοντικές επενδύσεις ή παρεμβάσεις ζωτικής σημασίας στην πόλη μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Καρανίκα και τον κ. Καπράλο για την καλή μας συνεργασία».

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας κ. Γιώργος Καρανίκας, σε δήλωσή του επεσήμανε:

«Υπεγράφη μια τριμερής συμφωνία μεταξύ του IN.EM.Y., του Επιστημονικού Ινστιτούτου  της ΕΣΕΕ, του Δήμου Πειραιά και του Εμπορικού Συλλόγου, με κύρια στόχευση την ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών και δράσεων προβολής και προώθησης για τη στήριξη των πειραϊκών επιχειρήσεων, τη βελτίωση λειτουργίας της πόλης και την τόνωση της επισκεψιμότητάς της. Το IN.EM.Y.--ΕΣΕΕ πρόκειται να συμβάλλει με όλα τα ερευνητικά του εργαλεία και το επιστημονικό του δυναμικό για την όσο το δυνατό καλύτερη αποτίμηση της κατάστασης της αγοράς και την κατάθεση στοχευμένων προτάσεων. Η συνεργασία αυτή θα προάγει την ενθάρρυνση της δημιουργίας θεματικών αγορών που θα διακρίνονται για την ποικιλία των προϊόντων τους αλλά και της ποιότητάς τους, δράση που πρόκειται να έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για την πόλη τόσο από την άποψη της συγκέντρωσης ομοειδών επιχειρήσεων, που μπορούν να λειτουργήσουν δυνητικά ως δίκτυο, όσο και από την άποψη της επισκεψιμότητας αλλοδαπών και ημεδαπών επισκεπτών. Η ΕΣΕΕ βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση για τα μέλη της και με όλες της τις δυνάμεις θα συμβάλλει για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας μέσω διαμόρφωσης προτάσεων για τις κατάλληλες παρεμβάσεις στην εμπορική αγορά και γενικότερων δράσεων ενίσχυσης της μητροπολιτικής ταυτότητας της αγοράς του Πειραιά».

 

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ. Θοδωρής Καπράλος, σε δήλωσή του, υπογράμμισε:

«Σήμερα είναι μια τιμητική μέρα για τον Εμπορικό Σύλλογο, καθώς συμπράττουμε με τον δήμο της πόλης και με το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας. Είναι μια κοινή προσπάθεια η οποία σηματοδοτεί μια σειρά από κοινές δράσεις.  Κανένας δεν μπορεί να προχωρήσει μόνος του σε ένα περιβάλλον,  το οποίο αλλάζει εντελώς και ένα εμπορικό γίγνεσθαι, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Από την άλλη είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την πόλη να μπορέσει να είναι μία μητροπολιτική αγορά και να πάρει τη θέση που της αξίζει μέσα στη χώρα, αλλά και στον εμπορικό της χάρτη. Θεωρώ ότι ο Πειραιάς έχει τα εφόδια να είναι πρωταγωνιστής σε όλη τη χώρα, πράγμα το οποίο θα το κερδίσει μέσα από στοχευμένες δράσεις, πού θα ξεδιπλώσουμε το επόμενο διάστημα».

 

 

Η LG συμμετέχει στην Xenia 2021, την έκθεση θεσμό για τα ξενοδοχεία και τον κλάδο του Τουρισμού

  • PDF

Οι επαγγελματίες του κλάδου θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ξενοδοχειακές λύσεις της LG στο περίπτερο LG BUSINESS SOLUTIONS

Με επίκεντρο τον τουριστικό κλάδο, το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics Hellas (LG) συμμετέχει στη φετινή έκθεση Xenia 2021, παρουσιάζοντας τις προηγμένες/εξειδικευμένες λύσεις της στους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 27-29 Νοεμβρίου 2021 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, σε covid-Free περιβάλλον, για να αποτελέσει κομβικό σημείο συνάντησης και κέντρο επενδυτικών επιλογών για την ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

 

Συγκεκριμένα, στο κοινό περίπτερο (Hall 2, Περίπτερο D02,E01) LG BUSINESS SOLUTIONS | Γ. ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗΣ, επίσημου συνεργάτη της LG, η εταιρεία θα παρουσιάσει το πλήρες χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, που απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις OLED ξενοδοχειακές τηλεοράσεις Pro:centric 4K Smart Hospitality, την infotainment πλατφόρμα Pro:Centric direct, τις Digital Signage οθόνες, τις επαγγελματικές λύσεις κλιματισμού VRF, τις αντλίες θερμότητας για θέρμανση και παραγωγή ζεστού νερού όπως οι LG Therma V, Therma V Split και Hydro kit καθώς και την εντυπωσιακή All In One 130’ digital signage λύση.

 

Ο κ. Μαντάς, Εμπορικός Διευθυντής του τμήματος Business Solutions της LG Electronics Hellas, δήλωσε σχετικά: «Με τη συμμετοχή μας στην κορυφαία έκθεση Xenia τονίζουμε πως θέλουμε να βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό των επαγγελματιών του ξενοδοχειακού κλάδου και να προσφέρουμε ενεργειακά αποδοτικές λύσεις οι οποίες ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες, που θα συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεών τους. Με ολοκληρωμένη και πλήρη υποστήριξη στον πελάτη τόσο πριν όσο και μετά την πώληση των προϊόντων, το τμήμα LG Business Solutions, έχει ως βασικό γνώμονα να αποκτήσουν οι επαγγελματίες όλα τα εφόδια, που θα τους δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα του τουρισμού».

Ο ελληνικός οινοτουρισμός αποτελεί μία από τις πλέον δυναμικά ανερχόμενες μορφές τουρισμού

  • PDF

Στις συνέργειες Οινοτουρισμού με άλλες θεματικές μορφές τουρισμού επικεντρώθηκε το 2ο Συνέδριο Οινοτουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή στη Δυτική Μακεδονία. Το Συνέδριο που συνδιοργάνωσαν το Υπουργείο Τουρισμού, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και ο ΕΟΤ στις 12-14 Νοεμβρίου, αποτελεί τη δεύτερη στάση στο οδοιπορικό οινοτουρισμού που διοργανώνει το Υπουργείο, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την περαιτέρω ανάδειξη του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου του ελληνικού οινοτουρισμού.

Η Δυτική Μακεδονία επιλέχθηκε ως παράδειγμα μιας περιοχής με ιδιαίτερη οινική παράδοση, που παράλληλα αντιμετωπίζει την πρόκληση της μετάβασης από ένα οικονομικό μοντέλο βασισμένο στην λιγνιτική παραγωγή ενέργειας, σε μια νέα εποχή βιώσιμης ανάπτυξης.

Σε αυτή τη μετάβαση, κρίσιμος είναι ο ρόλος ειδικών μορφών τουρισμού όπως ο οινοτουρισμός, που ήδη προσφέρει οικονομική ανάπτυξη και ποιοτικές θέσεις εργασίας για την περιοχή, τελώντας παράλληλα σε μια σχέση αρμονίας με το φυσικό περιβάλλον και την πολιτιστική παράδοση της Δυτικής Μακεδονίας.

Το Συνέδριο εστίασε στις απαραίτητες συνέργειες μεταξύ του οινοτουρισμού και άλλων ειδικών μορφών τουρισμού, με παρεμβάσεις της αρμόδιας Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, του εκπροσώπου της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Βασίλη Άμπα, της Προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου, των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δημήτρη Παπαγιαννίδη και Χριστιάνας Καλογήρου, της Προέδρου του ΟΦΥΠΕΚΑ Μαρίας Παπαδοπούλου και της Γενικής Διευθύντριας Τουριστικής Πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού Παναγιώτας Διονυσοπούλου.

Ακολούθησαν σχετικές συζητήσεις στρογγυλής τράπεζας με συντονιστή τον δημοσιογράφο Γιάννη Παπαδημητρίου:

●        «Αμπέλι και Οίνος στην υπηρεσία του Τουρισμού», με συμμετοχή των Στέλιου Μπουτάρη (οινοποιού), Δρ. Σαλπιγγίδη (Οινολόγου), Κ. Τολίδη (Τεχν. Συμβούλου του έργου Wincome), Γ. Βογιατζή (Προέδρου Ε.Δ.Ο.Α.Ο.), Α. Ιατρίδη (Προέδρου «Αμύνταιον Οίνος»), Β. Μαχαίρα (Υπεύθυνου Προγραμμάτων της Δομής RIS3 ΠΤΑ), Κ. Ρούφα (Γεωπόνου M.Sc.) και

●        «Κύριες και συμπληρωματικές δράσεις του οινοτουριστικού προϊόντος της Δυτικής Μακεδονίας», με συμμετοχή των: κ.κ. Χ. Καλογήρου (Γ.Γ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων), Α. Τσαβδαρίδου (υπ. Διδάκτορα Βιολογίας ΑΠΘ), Π. Μαυρίδη (ζωοτέχνη), Ε. Βράντση (Γεωπόνου ΔΑΟΚ), , Γ. Τσελίδη (σεφ) και Α. Τσώκα (αρχαιολόγου)

Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με τεχνική συζήτηση, με επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον οινοτουρισμό με συντονίστρια την Δρ. Παναγιώτα Διονυσοπούλου.

Οι εκδηλώσεις του τριημέρου περιλάμβαναν περιηγήσεις σε αμπελώνες του Αμυνταίου (εντός προστατευόμενης περιοχής ενταγμένης στο Δίκτυο Natura 2000), οινογνωσία σε οινοπαραγωγικές μονάδες της περιοχής οι οποίες έχουν λάβει το ειδικό Σήμα Επισκέψιμου Οινοποιείου (ΣΕΟ) του Υπουργείου Τουρισμού (Κτήμα Βογιατζή, Κτήμα Άλφα, Οινοποιείο Vegoritis, ΑΣΕΠ Αμυνταίου, Κτήμα Δημόπουλου), επίσκεψη στην παραγωγική μονάδα πιπεριάς Φλωρίνης «Ναουμίδης», αλλά και στα παραδοσιακά «καζάνια» της Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και σε παραδοσιακά αρχοντικά, παραδοσιακά κατώγια και οινοποιείο της Σιάτιστας .

Το τριήμερο Συνέδριο παρακολούθησαν μέλη διπλωματικών αποστολών ξένων χωρών (Ιταλίας, που εκπροσωπήθηκε από την Ιταλίδα Πρέσβη Patrizia Falcinelli , Ρωσίας, Μολδαβίας), Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι από Ρωσία, Σερβία, Ολλανδία, Ιταλία, Κύπρο και φορείς του οινοτουρισμού.

Η αρμόδια Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε σχετικά:

«Ο ελληνικός οινοτουρισμός αποτελεί μία από τις πλέον δυναμικά ανερχόμενες μορφές τουρισμού, με συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και με ακόμα ισχυρότερες προοπτικές για το μέλλον. Σε διεθνές επίπεδο ήδη αποτελεί τουριστική τάση που συνεχώς κερδίζει έδαφος. Αλλά πάνω απ’ όλα αποτελεί μια απόλαυση γαστρονομική αλλά και πολιτιστική, ένα μοναδικό, βιωματικό ταξίδι στις γεύσεις και στα αρώματα του κάθε τόπου.

Το τριήμερο Συνέδριο Οινοτουρισμού στη Δυτική Μακεδονία ανέδειξε ακριβώς αυτή τη δυναμική του ελληνικού οινοτουρισμού, η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο όταν συνδυάζεται με άλλες μορφές εναλλακτικού τουρισμού, για την δημιουργία μίας διαφοροποιημένης, ολιστικής και ποιοτικής τουριστικής εμπειρίας. Μέσα από το Συνέδριο αναδείχθηκε η αναγκαιότητα των συνεργειών που ως Υπουργείο συνεχώς επιδιώκουμε, αλλά και οι τεράστιες τουριστικές δυνατότητες της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας στη μετάβαση της από την εποχή του λιγνίτη, στην εποχή της αειφόρου ανάπτυξης.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν μαζί μας στη διοργάνωση αυτού του Συνεδρίου και συμμετείχαν στις εργασίες και εκδηλώσεις του. Το οδοιπορικό ελληνικού οινοτουρισμού που εγκαινιάσαμε στη Σαντορίνη, έκανε τη δεύτερή του στάση στη Δυτική Μακεδονία και συνεχίζεται, με σκοπό την ανάδειξη μιας μορφής τουρισμού η οποία μπορεί να συμβάλει καταλυτικά στη διάχυση της ποιοτικής τουριστικής ανάπτυξης στο σύνολο της επικράτειας και στη συνολική αναβάθμιση της ελληνικής ταξιδιωτικής εμπειρίας».

Η Bayer Ελλάς ανακοινώνει το πρόγραμμα Level-up για νεοφυείς επιχειρήσεις

  • PDF

Η Bayer Ελλάς αναζητά συνεχώς νέους τρόπους που θα κάνουν πράξη τη δέσμευσή της για καινοτομία στους τομείς δραστηριοποίησής της. Με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου στην Ελλάδα, έρχεται να προσθέσει άλλη μια σημαντική πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση, το νέο πρόγραμμα Level-up.

 

Το Level-up είναι ένα πρόγραμμα υποστήριξης και συμβουλευτικής νεοφυών επιχειρήσεων, διαφορετικής ωριμότητας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις οι οποίες μπορεί να αναπτυχθούν είτε οργανικά είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης.

 

Ο σχεδιασμός του προγράμματος Level-up στοχεύει να καλύψει όλο το εύρος των αναγκών μιας νεοσύστατης επιχείρησης στους τομείς που προαναφέρθηκαν, παρέχοντας στους συμμετέχοντες πρόσβαση σε:

 

  • Mentoring από εξειδικευμένα, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία στο χώρο της Υγείας και της Γεωργίας.
  • Συμβουλευτική από στελέχη της εταιρείας, ώστε η νεοφυής επιχείρηση να αποκτήσει επιπλέον εφόδια αν συμμετάσχει σε διεθνή διαγωνιστικά προγράμματα της Bayer (όπως το G4A) και να μπορεί να αποτελεί υποψήφιο συνεργάτη της εταιρείας τοπικά ή σε περιφερειακό επίπεδο.
  • Σεμινάρια και ανοικτές συζητήσεις πάνω σε κομβικά ζητήματα που απασχολούν τις νεοφυείς επιχειρήσεις όπως: χρηματοδότηση και συνεργασίες, κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα και business plan, στρατηγικές marketing, νομικό και λογιστικό πλαίσιο για startup εταιρείες, επιστήμη και επιχειρηματικότητα.

 

Αυτή τη στιγμή, δέκα (10) startup επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, με δραστηριοποίηση στον χώρο της υγείας και τον αγροτοδιατροφικό τομέα, έχουν εξασφαλίσει τη θέση τους στον πρώτο κύκλο του προγράμματος, ο οποίος θα ολοκληρωθεί σε εννέα (9) μήνες. Κατά τη διάρκεια του kick off meeting που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Νοεμβρίου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να γνωριστούν τόσο μεταξύ τους όσο και με τους μέντορες και experts με τους οποίους θα μοιραστούν την εμπειρία του προγράμματος, θέτοντας από κοινού τους στόχους που θα κατακτηθούν μέσω της συμμετοχής τους.

 

H κυρία Σόνια Μουσαβερέ, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς και υπεύθυνη των Προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Για τους ανθρώπους της Bayer Ελλάς, μιας εταιρείας με ηγετική θέση στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας, είναι κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα να βρίσκονται δίπλα σε καινοτόμα επιχειρηματικά εγχειρήματα που θέτουν ισχυρές βάσεις για το μέλλον. Η Ελλάδα των τελευταίων ετών έχει επιδείξει αλματώδη ανάπτυξη προς αυτή την κατεύθυνση και σε αυτή την προσπάθεια δε θα μπορούσαμε παρά να είμαστε αρωγοί και συνοδοιπόροι νέων ιδεών, που μας φέρνουν πιο κοντά στο παγκόσμιο όραμά μας ‘’Υγεία και Τροφή για όλους’’. Το Level-up έρχεται να προσφέρει σημαντικά εφόδια σε νεοφυείς επιχειρήσεις, δίνοντάς τους ώθηση να συνεχίσουν να εξελίσσονται. Είναι, άλλωστε, πολύ σημαντικό να θυμόμαστε ότι η καινοτομία επιταχύνεται πάντοτε μέσω της ουσιαστικής συνεργασίας.»

Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης εφαρμογών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΕΔ στις 4-5 Δεκεμβρίου και Open Day στις 16 Νοεμβρίου

  • PDF

Ο ΟΑΕΔ διοργανώνει Μαραθώνιο Καινοτομίας «be a part of hack OAED crowdhackathon» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, στις 4-5 Δεκεμβρίου 2021 στο Innovathens (Πειραιώς 100, Γκάζι), σε συνεργασία με την εταιρεία καινοτομίας και τεχνολογίας Crowdpolicy. To «be a part of hack OAED» θα πραγματοποιηθεί υβριδικά, με φυσική παρουσία και διαδικτυακά, ενώ θα προηγηθεί διαδικτυακό Open Day την Τρίτη 16 Νοεμβρίου στις 17:00 για την παρουσίαση των στόχων, των θεματικών ενοτήτων και της διαδικασίας.

Ο Μαραθώνιος Καινοτομίας είναι μία τεχνολογική δράση ανοιχτής καινοτομίας και έχει στόχο την ενεργοποίηση φορέων και επιχειρήσεων (community activation) για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΕΔ, μέσα από νέες και καινοτόμες ιδέες και εφαρμογές με κοινωνικό αντίκτυπο (social impact).

Οι βασικοί της στόχοι είναι η δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας και συνεργασιών, η στήριξη της νεανικής και καινοτόμου επιχειρηματικότητας και η καταπολέμηση της ανεργίας, καθώς και η ανάδειξη έξυπνων και καινοτόμων λύσεων για τις προκλήσεις που δημιουργούνται γύρω από εφαρμογές σχετιζόμενες με την απασχόληση και την ανεργία.

Στη δράση μπορούν να συμμετέχουν ενδεικτικά προγραμματιστές, αναλυτές, φοιτητές, οικονομολόγοι, νεοφυείς (startup) εταιρείες και γενικότερα όλοι όσοι έχουν μια ιδέα που αφορά στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών στους τομείς δραστηριότητας του ΟΑΕΔ και ενδιαφέρονται να την αναπτύξουν και να την παρουσιάσουν σε πιλοτική εφαρμογή.

Ενδεικτικές θεματικές περιοχές του μαραθωνίου, οι οποίες θα εξειδικευτούν στη συνέχεια, είναι η καταπολέμηση ανεργίας, η σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας, η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, η νέα επιχειρηματικότητα και η αναβάθμιση διαδικασιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Ο Μαραθώνιος Καινοτομίας περιλαμβάνει 3 στάδια:

  • Δημόσια καταγραφή, συλλογή ιδεών και προβλημάτων για λύση και αποτύπωση αναγκών που μπορούν να υποστηριχθούν με καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές
  • Διοργάνωση του μαραθωνίου
  • Βράβευση των εφαρμογών που θα διακριθούν, συνεργασία με όλους τους συμμετέχοντες φορείς και υποστήριξη για την παραγωγική εφαρμογή τους.

Για τις ομάδες που θα διακριθούν προβλέπονται χρηματικά βραβεία, ενώ για όλους τους συμμετέχοντες θα υπάρχουν δυνατότητες δικτύωσης και συνεργασίας με τον ΟΑΕΔ και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς.

Κάθε ενδιαφερόμενος, ομάδες προγραμματιστών, startup εταιρείες και οργανισμοί του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα μπορούν να συμμετέχουν με τους εξής τρόπους:

  • υποβάλλοντας θέματα ή προβλήματα ή προκλήσεις για λύση που σχετίζονται με τους τομείς αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (δημόσια υποβολή προτάσεων - διαβούλευση)

https://hello.crowdapps.net/participation-oaed/

  • αναπτύσσοντας πρωτότυπες ψηφιακές εφαρμογές και μεθοδολογίες που αντιμετωπίζουν αυτά τα προβλήματα.

https://crowdhackathon.com/neosoaed/apply/

  • υποστηρίζοντας αυτή την προσπάθεια (ως μέντορες, χορηγοί, υποστηρικτές, δημόσιοι οργανισμοί, εταιρείες, συλλογικοί φορείς).

https://crowdhackathon.com/neosoaed/supporters/

Περισσότερες πληροφορίες για τον Μαραθώνιο Καινοτομίας και το Open Day βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://crowdhackathon.com/neosoaed/

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου

 

Β. Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας, ενισχύοντας τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου της πόλης

  • PDF


Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Τουρισμού, με αντικείμενο τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Μιχαλόπουλος και ο Πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Θεόδωρος Βλάρας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο.

Ενημέρωσε επίσης για τις πρόσφατες συμφωνίες που έκλεισε με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αυξάνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς και φυσικά προς την Αθήνα.

Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του τουρισμού της πόλης μέσω των συμφωνιών αυτών, ενώ γνωστοποίησαν το αίτημά τους να χαρακτηριστούν τα καταστήματα της Πλάκας ως αμιγώς τουριστικά. Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών τόνισε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας η Περιφέρεια Αττικής έχει δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές του έτους. Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα από κοινού με τα συναρμόδια Υπουργεία.

Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

 

Β. Κικίλιας: Θέλουμε να είμαστε leaders στον τουρισμό

  • PDF

Θέλουμε να είμαστε leaders στον τουρισμό. Κάνουμε πρωταθλητισμό, δεν θέλουμε ένα από τα καλύτερα σκορ, θέλουμε το καλύτερο. Αυτό γίνεται με πολύ μεγάλο κόπο και προσπάθεια.

Το Υπουργείο Τουρισμού και οι επαγγελματίες του χώρου φέρνουν άμεσα ή έμμεσα το 25% του ΑΕΠ της ελληνικής οικονομίας, αυξάνουν τον πλούτο της χώρας και του ελληνικού νοικοκυριού.

Την προηγούμενη εβδομάδα ήμασταν στην πολύ μεγάλη έκθεση WTM στο Λονδίνο, με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Φραγκάκη, επιχειρηματίες του τουρισμού από όλη τη χώρα, αεροπορικές εταιρείες, Περιφέρειες, Δήμους.

Συμφωνήσαμε με την EasyJet την αύξηση της διαθεσιμότητας κατά 500.000 αεροπορικές θέσεις για το 2022. Δηλαδή, αντί για 1,1 θα φέρει 1,6 εκατομμύρια επισκέπτες και μπορεί να φτάσει και τα 2 εκατομμύρια και διατυπώθηκε η βούληση να δημιουργήσουν τεχνικές βάσεις στο Ηράκλειο και την Κέρκυρα.

Κλείσαμε συμφωνία και με την Jet2, η οποία περιλαμβάνει αύξηση 600.000 θέσεων για το 2022, 270 πτήσεις εβδομαδιαίως προς 15 αεροδρόμια της χώρας μας, έναρξη της περιόδου 1η Απριλίου,  νέα δρομολόγια από το Birmingham και το Manchester προς Αθήνα από τις 15 Απριλίου, στηρίζοντας το city break, την πρωτεύουσά μας και την Αττική.

Αλλά και η British Airways σχεδιάζει από το Δεκέμβριο να χρησιμοποιήσει, εκτός από το Heathrow, και το Gatwick με 64 πτήσεις προς Ελλάδα.

Τον προηγούμενο μήνα κλείσαμε συμφωνίες μας και στη γαλλική έκθεση Top Resa, με την Air France και την Transavia.

Και οι προκρατήσεις του Οκτωβρίου για το καλοκαίρι του 2022, είναι ήδη 30% πάνω από τις προκρατήσεις του Οκτωβρίου του 2018 για το καλοκαίρι του 2019.

Εργαζόμαστε σκληρά φθινόπωρο και χειμώνα, για τη στήριξη της οικονομίας μας και στην επόμενη περίοδο

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στον ποιοτικό τουρισμό, αλλά και στον βιώσιμο τουρισμό, όπως είδατε και από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Χάλκη. Είναι σημαντικός και ο εναλλακτικός τουρισμός και η δυνατότητα να προσφέρουμε σε όλους τους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να επισκεφτούν 12 μήνες το χρόνο τη χώρα μας. Σε όλες τις ελληνικές Περιφέρειες, σε όλες τις πόλεις, στα χωριά και στα νησιά μας.

Για αυτό και θα κάνουμε δύο καμπάνιες με τον ΕΟΤ φέτος. Μία για το χειμερινό τουρισμό και τα city breaks και μία για το «Sea, sun and sand», τον καλοκαιρινό τουρισμό.

Αυτή είναι η βαριά μας βιομηχανία, αυτή είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και δεν θα σταματήσουμε να εργαζόμαστε σκληρά τώρα, το φθινόπωρο και το χειμώνα, προκειμένου τα έσοδα να είναι αυτά που πρέπει, να στηρίξουμε την οικονομία μας και να δημιουργηθούν νέες, ποιοτικές και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας.

Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα έσοδα από τον Τουρισμό για το 2021. Το 2022 θα έχουμε επισκέπτες όλο τον χρόνο

Η πρόβλεψη για φέτος για τον τουρισμό ήταν έσοδα 5-6 δις ευρώ. Αυτή τη στιγμή έχουν ξεπεράσει τα 10 δις ευρώ και νομίζω ότι οδεύουμε στα 12 δις ευρώ, σε μία χρονιά η οποία για κάποιες αγορές ξεκίνησε από τον Ιούλιο και μετά.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το σθένος και τη διορατικότητα να προαναγγείλει τη φετινή τουριστική περίοδο από τις 14 Μαΐου με συγκεκριμένα πρωτόκολλα και να δώσει προβλεψιμότητα στους ταξιδιώτες, σε ταξιδιωτικές και αεροπορικές εταιρείες.

Το 2022 δεν θα κλείσουμε και θα έχουμε τουρίστες και επισκέπτες όλο το χρόνο. Όπως είπα και σε όλες τις συνεντεύξεις μου στο Λονδίνο,  στο CNBC, στο CNN, στους Financial Times, προτρέπω όσους θέλουν να ταξιδέψουν να έρθουν στην Ελλάδα.

Δεν είναι μόνο οι brandαρισμένοι προορισμοί μας, οι πολύ γνωστοί, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη ή η Ρόδος. Τώρα είναι μία νέα εποχή που και αυτοί οι προορισμοί θα είναι γεμάτοι και θα «φωτίσουμε» στον κόσμο και άλλους πανέμορφους προορισμούς, χειμερινούς και καλοκαιρινούς.

Στρατηγική στόχευση η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με ασφάλεια και καλύτερες τιμές

Όταν έχεις ως στρατηγική στόχευσή σου να επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος, τότε αυτό προσφέρει καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποιότητα στο σέρβις, που είναι δύο ζητούμενα μαζί με την ασφάλεια, την πρώτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες.

Δική μας δουλειά είναι να διευρύνουμε τόσο πολύ τους προορισμούς μας, να φωτίσουμε τόσο πολύ τις ομορφιές μας και να δημιουργήσουμε τέτοιες συνθήκες, έτσι ώστε ο τουρισμός στην Ελλάδα να είναι για όλα τα βαλάντια.

Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους. Και αυτό σημαίνει σέβομαι τον πολίτη.

Σέβομαι τον πολίτη όταν φροντίζω να μην ταλαιπωρείται, όταν εμβολιάζεται και επανεφεύρω ουσιαστικά τη σχέση του πολίτη με το Δημόσιο και φεύγει ευχαριστημένος.

Σέβομαι τον πολίτη όταν είναι πελάτης ή επισκέπτης ή τουρίστας και χαίρει εκτίμησης και σεβασμού, άρα του προσφέρω ποιοτικές υπηρεσίες και ελέγχω ως Κράτος αν αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται.

Η προσπάθεια κατά της πανδημίας βοήθησε τη χώρα να ξαναμπραντάρει το όνομά της στο εξωτερικό

Στα αχαρτογράφητα νερά μιας παγκόσμιας κρίσης Δημόσιας Υγείας, η ελληνική δημόσια διοίκηση, η διακυβέρνηση έκανε μια συγκλονιστική προσπάθεια, με αιχμή του δόρατος το Υπουργείο Υγείας.

Αυτό βοήθησε τη χώρα να ξαναμπραντάρει το όνομά της στο εξωτερικό. Να ξαναπιστέψουν όλοι ότι εδώ υπάρχει μια οργανωμένη Πολιτεία που σέβεται τον πολίτη, που τον φροντίζει. Θυμίζω ότι όλοι προσέτρεξαν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, χρησιμοποιήσαμε και  διάφορα άλλα εργαλεία, τον ιδιωτικό τομέα, ιδιωτικές κλινικές, τα στρατιωτικά νοσοκομεία, ιδιώτες ιατρούς. Οργανώσαμε ένα άρτιο εμβολιαστικό πρόγραμμα, με σεβασμό στον πολίτη.

Έχει υπάρξει μια πολύ – πολύ μεγάλη προσπάθεια, η οποία συνεχίζεται έχοντας πλέον ένα πολύ ισχυρό όπλο, το όπλο του εμβολιασμού. Προφανώς, μια πανδημική κρίση έχει εξάρσεις και υφέσεις.

Πρέπει με νηφαλιότητα και με ψυχραιμία και με τα βασικά αντικειμενικά δεδομένα, μιλώντας πιο λίγο και πράττοντας πιο πολύ, όλοι μαζί, γιατροί και επιστήμονες και πολιτικοί και άνθρωποι της Εκκλησίας, όλοι όσοι έχουμε δημόσιο λόγο, να βοηθήσουμε τον κόσμο να καταλάβει ποια είναι τα επόμενα βήματα.

 

 

Οι Βρετανοί επιλέγουν Ελλάδα για το 2022. 500.000 περισσότερες θέσεις από την EasyJet σε σχέση με το 2019

  • PDF

Η ψήφος εμπιστοσύνης βρετανικών αεροπορικών εταιρειών και tour operators προς την Ελλάδα εκφράστηκε και με μια νέα συμφωνία που κλείστηκε στο πλαίσιο της WTM στο Λονδίνο. Έπειτα από τη συνάντηση του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη με τον CEO της EasyJet Johan Lundgren και τον CEO της EasyJet Holidays Garry Wilson, ανακοινώθηκε η αύξηση της διαθεσιμότητας της εταιρείας κατά 500.000 θέσεις σε σχέση με το 2019.

Όπως προβλέπει η συμφωνία, οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις της εταιρείας για την Ελλάδα το 2022 θα είναι 1,6 εκατομμύρια, από 1,1 εκ. το 2019, ενώ διατυπώθηκε η πρόθεση να φτάσουν στις 2 εκατομμύρια θέσεις.

Επιπλέον, στη συνάντηση εκφράστηκε η βούληση της εταιρείας να λειτουργήσει βάση, είτε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου είτε στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας από το 2023.

Ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε και με τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) Zurab Pololikashvili.

Στο επίκεντρο της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ελληνικό περίπτερο της WTM, βρέθηκε το «στοίχημα» του βιώσιμου τουρισμού, ενόψει και της Γενικής Συνέλευσης του ΠΟΤ που θα διεξαχθεί στις 30 Νοεμβρίου στη Μαδρίτη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Υπουργός Τουρισμού πρόκειται να συγκαλέσει εντός του Νοεμβρίου ειδική συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του ΠΟΤ, της οποίας η Ελλάδα έχει την Προεδρία.

Έτσι, η Ελλάδα συνεχίζει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην Προεδρία της Περιφερειακής Επιτροπής Ευρώπης στον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για την προώθηση των ζητημάτων του βιώσιμου τουρισμού και της ασφάλειας.

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι «θέλουμε να είμαστε leaders στον τουρισμό, να ηγούμαστε της προσπάθειας που γίνεται για ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο και αυτό να μετουσιωθεί σε πρακτικές συμβατές και με τον υπόλοιπο κόσμο που θα εφαρμόζονται πάντα», για να συμπληρώσει πως «Ήδη έκανε χθες ο Πρωθυπουργός τις ανακοινώσεις, έχουν γίνει και τα πρώτα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, με νησιά όπως η Αστυπάλαια και η Χάλκη. Στο κομμάτι της στρατηγικής, στο οποίο θα επιδιώξουμε συνεργασία και συναντίληψη με τις υπόλοιπες χώρες, θεωρώ ότι πρέπει να προχωρά από κοινού ένα νέο βιώσιμο τουριστικό μοντέλο και ένα νέο βιώσιμο τουριστικό προϊόν με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Επιπλέον, αποφασίστηκε η διοργάνωση Συνεδρίου στην Ελλάδα, με θέμα την τουριστική επανεκπαίδευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στον τουριστικό τομέα (reskilling και upskilling).

Ο Υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε επίσης με τον Βρετανό Υπουργό Τουρισμού Nigel Huddleston, την Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων & Τουρισμού (WTTC) Julia Simpson, την CEO του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού «Visit Britain» Sally Balcombe, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ανεξάρτητων tour operators Noel Josephides και ανώτατα στελέχη της British Airways.

Στο πλαίσιο προβολής της χώρας, ο κ, Κικίλιας παραχώρησε και πλήθος συνεντεύξεων σε μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς (CNN, CNBC, Sky News, Euronews) και βρετανικές εφημερίδες (Financial Times, The Daily Telegraph).

Σε όλες του τις συνεντεύξεις, ο Υπουργός Τουρισμού απηύθυνε κάλεσμα στους Βρετανούς να επισκεφθούν την Ελλάδα, «φωτίζοντας» λιγότερο γνωστούς προορισμούς και δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο city break, αλλά και στη στρατηγική απόφαση της χώρας μας να αποτελέσει παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Ο Υπουργός Τουρισμού είχε και μια ιδιαίτερα ξεχωριστή συνάντηση στο ελληνικό περίπτερο, καθώς συνομίλησε με νέους bloggers και start-uppers που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό τομέα.

Ο Βασίλης Κικίλιας τους ζήτησε να διαδώσουν την ομορφιά της Ελλάδας, τονίζοντας τις ειδικές μορφές τουρισμού και την ξεχωριστή εμπειρία που μπορεί να ζήσει ένας επισκέπτης της Ελλάδας.

 

ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

J

ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

JA Teline IV

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

JA Teline IV

ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ

JA Teline IV

ΒΙΟΜΑΖΑ

Avatar