joomla templates Energy Invest

"Επενδύουμε στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον"

Sun10242021

Back ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Βραβεία Marco Polo 2021: Τιμητική Διάκριση για το ξενοδοχείο Kempinski Hotel Corvinus

  • PDF

Για 3η χρονιά, η Πρωτοβουλία Κίνας-Χωρών Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης για τη τουριστική συνεργασία, επιβράβευσε επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας για την προσφορά των καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν στην αύξηση του εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα προς την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.


Φέτος δέκα ξενοδοχεία της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης υπέβαλαν αίτηση για το Τιμητική Διάκριση των βραβείων τουρισμού Marco Polo. Δεδομένου ότι η πανδημία επηρεάζει ακόμη τον διεθνή τουρισμό και τις γενικότερες τάσεις του κλάδου, κάθε ένας από τους συμμετέχοντες χρήζει ιδιαίτερης αναγνώρισης.
Χάρη στις ολοκληρωμένες, φιλικές προς τους Κινέζους τουρίστες, υπηρεσίες του, το Kempinski Hotel Corvinus αποδείχθηκε ότι αξίζει την τιμητική διάκριση του βραβείου Τουρισμού Marco Polo το 2021. Το νικητήριο ξενοδοχείο θα φέρει, εφεξής και για ένα έτος, την ένδειξη «Τουριστικό Βραβείο Marco Polo, υπό την Πρωτοβουλία Κίνας/Χωρών ΚΑΕ για την τουριστική συνεργασία».


Η συμμετοχή και η προσπάθεια των άλλων εννέα αιτούντων, Hotel Lotus Therme, Hotel Mercure Budapest City Center, Hotel Mercure Budapest Korona, Mercure Ibis Castle Hill, Hotel Nemzeti Budapest, Novotel Budapest Danube, Hotel Park Ruma, Zepter Hotel Bajina Basta και Zoned Expo DOO Kopaonik στην κινεζική αγορά, αξίζουν επίσης ιδιαίτερης αναφοράς.


Η Ευρώπη αποτελεί τον δεύτερο προορισμό εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα, αλλά η περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ήταν λιγότερο γνωστή στην εν λόγω αγορά. Η δημοτικότητα της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης άρχισε να αυξάνεται το 2014 και το 2019 υποδέχθηκε 2,2 εκατομμύρια Κινέζους επισκέπτες, παρουσιάζοντας αύξηση 315% σε σύγκριση με μία πενταετία πριν. Τα διαθέσιμα στοιχεία προβλέπουν ότι οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν με αξιώσεις τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Δυτικής Ευρώπης, μετά το πέρας της πανδημίας.
Οι επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης παραμένουν αφοσιωμένες στη διατήρηση της καλής συνεργασίας και προετοιμάζονται για την επανέναρξη του τουρισμού από την Κίνα, σύγχρονες προσφερόμενες υπηρεσίες για όλες τις ηλικιακές ομάδες ταξιδιωτών με διαφορετικά ενδιαφέροντα. Η περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης επιθυμεί να υπερέχει ως προς τη στόχευση Κινέζων ταξιδιωτών.

 

Πληρότητα 65% το μήνα Σεπτέμβριο στη χώρα

  • PDF

Στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, αλλά και στο σχέδιο του Υπουργείου για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας σήμερα στο Συνέδριο Olympia Forum II, που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ.

Ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι αν και έχει τελειώσει το καλοκαίρι, «το τουριστικό προϊόν και το ζητούμενο που είναι μόνιμα η μεγέθυνση σε χρόνο και η δυνατότητα υπερπολλαπλάσιων προορισμών υλοποιείται και μάλιστα με στοιχεία εντυπωσιακά: είχαμε το Σεπτέμβριο πάνω από 65% πληρότητα σε όλη τη χώρα. Και όπως δείχνουν τα πράγματα, από τις κρατήσεις και τις συμφωνίες που κάνουμε, για κάποιους προορισμούς, όπως είναι η Κρήτη και η Ρόδος, θα πάμε καλά και το Νοέμβριο».

Ο κ. Κικίλιας μίλησε για μια ολιστική προσέγγιση στον τουρισμό με τεχνοκρατικά δεδομένα και στόχους τη βιωσιμότητα, τη διάρκεια και το χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα – ζητούμενο ολοένα αυξανόμενο παγκοσμίως.

«Η πολιτική μας για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της χώρας στοχεύει στην εξασφάλιση της δυνατότητας διαχείρισης των υδάτινων πόρων τους, στην ολοκληρωμένη διαχείριση των στερεών αποβλήτων, στην ψηφιοποίηση και στην ενδυνάμωση επιμέρους κλάδων, όπως είναι η κρουαζιέρα», ανάφερε χαρακτηριστικά.

«Το Υπουργείο Τουρισμού είναι ένα καθαρά οικονομικό Υπουργείο, καθώς φέρνει το 25% του ΑΕΠ της χώρας. 1 στα 4 ευρώ έρχονται άμεσα ή έμμεσα στο πορτοφόλι της μέσης ελληνικής οικογένειας από τον ελληνικό τουρισμό», είπε ο κ. Κικίλιας, τονίζοντας ότι «μέσω του τουριστικού προϊόντος, θα προκύψουν νέες, ποιοτικές και καλά πληρωμένες θέσεις εργασίας».

Χαρακτήρισε τον τουρισμό «ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας» και έθεσε ως ζητούμενα την καλύτερη ποιότητα, τα μεγαλύτερα έσοδα – ήδη η μέση δαπάνη έχει φτάσει τα 600 ευρώ ανά επισκέπτη από 450-500 ευρώ που ήταν μέχρι πρότινος – και τη μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής σε υψηλότερου επιπέδου ξενοδοχειακά καταλύματα.

Τέλος, ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στα αποτελέσματα που έχουν ως τώρα οι διεθνείς επαφές του, επισημαίνοντας τη συμφωνία με την Transavia για 50% αύξηση των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων από τη Γαλλία σε σxέση με το 2019 για την επόμενη σεζόν και με την Air France, τη συμφωνίαμε Βρετανούς tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία και τις αεροπορικές εταιρείες Jet2 και EasyJet, για έναρξη της σεζόν φέτος από τα μέσα Μαρτίου-αρχές Απριλίου, με επέκταση των προορισμών και στα νησιά μας και στην ηπειρωτική Ελλάδα και επιπλέον πτήσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την αύξηση των πτήσεων από τις ΗΠΑ, οι οποίες μετά το τέλος της φετινής σεζόν θα ξαναξεκινήσουν από τα τέλη Μαρτίου και θα είναι 10, ενδεχομένως και 11.

Β. Κικίλιας: Η Σαντορίνη μπορεί να γίνει παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  • PDF

Συνάντηση εργασίας με τον Δήμαρχο Σαντορίνης Αντώνη Σιγάλα και φορείς του νησιού, πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο για τη Σαντορίνη, ενώ συζητήθηκαν προτεινόμενες δράσεις μετάβασης για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε ένα νησί που αποτελεί προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας.

Οι δράσεις αυτές αφορούν την ολοκλήρωση του χωρικού σχεδιασμού, την ψηφιακή μετάβαση, την ανάπτυξη και ολοκλήρωση υποδομών, την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων, τη διαχείριση της κρουαζιέρας, όπως και προτάσεις για την αντιμετώπιση του ζητήματος της στάθμευσης, καθώς και της αειφορικής διαχείρισης πόρων.

Συζητήθηκε επίσης η προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς καθώς και η προστασία και ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα. Παράλληλα, παρουσιάστηκε μελέτη του Δήμου Θήρας με την καταγραφή κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών δεδομένων για τον υπολογισμό της φέρουσας ικανότητας του Δήμου.

Όπως σημείωσε ο κ. Κικίλιας: «Είναι σημαντική και απαραίτητη η μελετημένη εκτίμηση των ορίων αντοχής του νησιού αναφορικά με τις επιβαρύνσεις που δέχεται, έτσι ώστε να πετύχουμε ένα βιώσιμο τουριστικό πρότυπο ανάπτυξης, επικεντρωμένοι στα συγκριτικά πλεονεκτήματα αυτού του τόπου. Το γεγονός ότι πρόκειται για έναν τόσο δημοφιλή προορισμό, μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει ως ορόσημο της στρατηγικής μας απόφασης η Ελλάδα να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο».

 

Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές εταιρείες να εφαρμόσουν ESG κριτήρια

  • PDF

Οι προοπτικές της πράσινης μετάβασης και η προώθηση των κριτηρίων ESG, δηλαδή Περιβάλλοντος - Κοινωνίας - Διακυβέρνησης, απασχόλησαν τη συζήτηση στο πάνελ για τη «Βιώσιμη Χρηματοοικονομική», η οποία έλαβε χώρα στο πλαίσιο του 1ου Καθημερινή Summits – ESG.

 

Μεταξύ άλλων, η πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, Βασιλική Λαζαράκου, διαβεβαίωσε ότι τα κριτήρια ESG ενσωματώνονται πολύ γρήγορα στη νομοθεσία, με τις εταιρείες να καλούνται να γνωστοποιούν τις επενδύσεις σε project ESG.

 

Αυτό, κατά την ίδια, συνιστά μια απάντηση σε όσους καταναλωτές επιθυμούν να έχουν προϊόντα εταιρειών με βιώσιμα κριτήρια, καθώς και σε όσους επενδυτές θέλουν να έχουν μια πλήρη και αξιόπιστη ενημέρωση.

 

Αναφερόμενη στο θεσμικό πλαίσιο, εξήγησε, ότι η γνωστοποίηση πληροφοριών για ESG θα καταστεί υποχρεωτική από την 1η Ιανουαρίου του 2022 για τις μεγάλες εισηγμένες, ενώ σε καλό δρόμο βρίσκονται και οι αντίστοιχοι κανονισμοί για τους διαχειριστές κεφαλαίων.

 

Μέχρι τα μέσα του 2022, μάλιστα, εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο και το θεσμικό πλαίσιο για τη μη χρηματοοικονομική πληροφόρηση των υπόλοιπων εισηγμένων αλλά και των μεγαλύτερων μη εισηγμένων.

 

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Καλτσάς, επικεφαλής της επενδυτικής ομάδας Ελλάδας/Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) υπενθύμισε ότι η ΕΤΕπ ήταν ο πρώτος διεθνείς οργανισμός που εξέδωσε πράσινα ομόλογα, ενώ σήμερα είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός στις εκδόσεις βιώσιμων ομολόγων. «Επενδύουμε και σε εισηγμένες και σε μη εισηγμένες εταιρείες».

 

Ειδική αναφορά έκανε και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ), εξηγώντας ότι η ΕΤΕπ συνεργάζεται με τις ελληνικές τράπεζες, με στόχο την εκπαίδευση των τελευταίων στην αξιολόγηση των ΜμΕ, κάτι που ωφελεί και τα τραπεζικά ιδρύματα και τις επιχειρήσεις.

 

Την ίδια ώρα, ο Alistair Clark, Managing Director Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητας στην Ευρωπαϊκή Τράπεζας Ανοικοδομήσεως και Ανάπτυξης (EBRD) επεσήμανε ότι η EBRD υποστηρίζει κυρίως εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, επενδύοντας σε πράσινα ομόλογα. «Θέλουμε να επενδύσουμε το 50% των χρημάτων σε πράσινα έργα έως το 2050».

 

Μάλιστα, όπως διευκρίνισε, φέτος το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται άνω του 50%. Όσον αφορά την Ελλάδα, εκτίμησε ότι η χώρα μας είναι έτοιμη να εφαρμόσει τα κριτήρια ESG, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να βρισκόμαστε σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με άλλες χώρες.

 

Δεν παρέλειψε δε, να προεξοφλήσει ότι στο μέλλον τα πράσινα έργα θα έχουν καλύτερη πρόσβαση στη χρηματοδότηση σε σχέση με τα υπόλοιπα, δείγμα της στροφής προς τη βιώσιμη οικονομία.

 

Ταυτόχρονα ο Δημήτρης Σακίπης, ESG Leader, Sustainability and Climate Change Services στην PwC Greece, επανέλαβε ότι οι μη εισηγμένες εταιρείες θα καλούνται να δημοσιεύσουν από το 2023 – 2024 πληροφορίες για ESG. «Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται ορισμένες προκλήσεις για τις μη εισηγμένες», οι οποίες αφορούν την προτεραιοποίηση των κριτηρίων ESG.

 

«Είναι μια πρόκληση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να έρθουν και να προσαρμοστούν στο ESG σύστημα. Το κόστος μετάβασης για τις ΜμΕ είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες» συνέχισε, παραπέμποντας στο μέγεθος, στον αριθμό εργαζομένων ή και στον κλάδο δραστηριοποίησης.

 

Κατά συνέπεια, κατέληξε, αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι πρόκειται για ένα κόστος εμπροσθοβαρές, το οποίο αν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί σωστά, πολύ γρήγορα όλες οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να το ισοσκελίσουν -και γιατί όχι να δημιουργήσουν πρόσθετη αξία.

 

Στο κόστος της μετάβασης αναφέρθηκε και ο Σπύρος Αλογοσκούφης, ειδικός της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ). «Τα κόστη είναι μικρότερα από τα μακροπρόθεσμα οφέλη. Αν δεν κάνουμε τη μετάβαση, τα κόστη από φυσικούς κινδύνους θα είναι πολύ μεγαλύτερα».

 

Στο ίδιο μήκος κύματος, προειδοποίησε ότι «όσο καθυστερούμε τη μετάβαση, τόσο αυξάνεται το κόστος, ενώ η κατάσταση γίνεται ολοένα και περισσότερο μη αναστρέψιμη». «Οι χώρες, οι τράπεζες και οι εταιρείες θα έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο, αν δεν πράξουν τώρα».

 

Όσον αφορά την υποχρεωτικότητα τήρησης ορισμένων ESG κριτηρίων, εκτίμησε ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να υπάρξει σε αυτή την φάση. «Υπάρχει μια σειρά προτάσεων, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς», δίχως να αποκλείσει ένα αντίστοιχο σενάριο σε μελλοντικό επίπεδο.

 

Τέλος, η Κατερίνα Σώκου από το Atlantic Council έσπευσε να αναφερθεί στις διαφορές μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης, αναγνωρίζοντας ότι η Ουάσιγκτον υπολείπεται στο νομοθετικό πλαίσιο.

 

«Η Ευρώπη είναι σε μια κατηγορία από μόνη της στη νομοθεσία της Κλιματικής Αλλαγής. Εδώ η νομοθεσία βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση στο Κογκρέσο. Τα περιβαλλοντικά κριτήρια είναι ανομοιογενή από πολιτεία σε πολιτεία» περιέγραψε, μεταξύ άλλων.

 

Για να προσθέσει ότι στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν τυποποιημένα κριτήρια και δεν επιβάλλονται από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Ωστόσο, στο πεδίο της ζήτησης για ESG επιδόσεις, οι ΗΠΑ είναι πολύ ισχυρές, όπως αναγνώρισε, παραπέμποντας στο γεγονός ότι αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά για πράσινα ομόλογα.

 

Παπαλεξόπουλος : «Η "πράσινη" μετάβαση θα φέρει χαμηλότερο ενεργειακό κόστος»

  • PDF

Την πεποίθηση ότι η ενεργειακή μετάβαση, παρά τις προκλήσεις που τη συνοδεύουν, είναι ευκαιρία για την Ελλάδα και τις επιχειρήσεις της, εξέφρασε από το βήμα των Καθημερινή Summits ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Παπαλεξόπουλος.

Σημείωσε δε ότι η ελληνική αγορά έχει μειώσει κατά 29% τις εκπομπές ρύπων έναντι 22% που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος. Ο κ. Παπαλεξόπουλος τόνισε ότι, στο τέλος της ημέρας και σε βάθος χρόνου, το εγχείρημα θα φέρει χαμηλότερο κόστος ενέργειας και καλύτερο εμπορικό ισοζύγιο.

«Πρέπει βέβαια να είμαστε ρεαλιστές για τις προκλήσεις που συνεπάγεται το εγχείρημα. Πρέπει να μπορέσουμε να επιταχύνουμε σημαντικά τις επενδύσεις στις τεχνολογίες των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως και να λάβουμε υπόψη την εξάρτηση από το φυσικό αέριο τα αμέσως επόμενα χρόνια», σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΕΒ, χαρακτηρίζοντας κρίσιμη την παράμετρο της αποθήκευσης ενέργειας. Ο ίδιος πρόσθεσε - ευρύτερα για την πορεία των επενδύσεων - ότι η μεγάλη πρόκληση δεν είναι η χρηματοδότηση αλλά ζητήματα που αφορούν στην απονομή δικαιοσύνης, στις αδειοδοτήσεις κ.ο.κ.. Ο κ. Παπαλεξόπουλος εκτίμησε ότι η διαδικασία της ενεργειακής μετάβασης βρίσκεται σε καλό δρόμο και υπογράμμισε πως οι ελληνικές επιχειρήσεις «δεν περιμένουν το κράτος, προχωρούν και υλοποιούν σχέδια», γι' αυτό και «έχουν μειώσει τις εκπομπές ρύπων περισσότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο». Όπως είπε, η πολιτεία πρέπει απλώς να δημιουργήσει το πλαίσιο και να διαχειριστεί προκλήσεις όπως αυτές που απορρέουν από τη γεωγραφική θέση της χώρας. Χαρακτήρισε δε «μαραθώνιο που θα κρατήσει 10ετίες» το project της «πράσινης» μετάβασης, σημειώνοντας ότι «η Ευρώπη δεν αρκεί μόνη της, θα πρέπει να προχωρήσει και ο υπόλοιπος κόσμος μαζί της».

 

Επιπλέον 3.412 μικρομεσαίες επιχειρήσεις εντάσσονται στην Δράση «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ »

  • PDF

Επιπλέον 3.412 μικρομεσαίες επιχειρήσεις εντάσσονται στην Δράση «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ »– 192 εκατ. ευρώ οι διατιθέμενοι πόροι

Σε συνέχεια των ενεργειών του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για απρόσκοπτη ενίσχυση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον Covid-19, υπεγράφη η ένταξη 3.412 επιπλέον ΜμΕ εστίασης στην Δράση «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης σε επιχειρήσεις εστίασης για προμήθεια πρώτων υλών – ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), του ΕΣΠΑ 2014-2020.

 

Με την Απόφαση αυτή (8η κατά σειρά) διατίθενται στις επιχειρήσεις πρόσθετοι πόροι 26,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικά διατιθέμενοι πόροι ανέρχονται πλέον στα 192 εκατ. ευρώ.

Ο αριθμός των μέχρι σήμερα ενταγμένων επιχειρήσεων εστίασης ανέρχεται στις 20.603 επιχειρήσεις, με την διαδικασία της αξιολόγησης να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμα.

 

Σημαντικός είναι ο ρυθμός προόδου των χρηματοδοτήσεων, καθώς το ποσό που ήδη έχει εκταμιευτεί προς τις δικαιούχες επιχειρήσεις υπερβαίνει τα 163 εκατ. ευρώ.

 

Κεντρικός πυλώνας της πολιτικής του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και του Υπουργού, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, του αρμόδιου Υφυπουργού, κ. Γιάννη Τσακίρη και του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ&ΤΣ, κ. Γιώργου Ζερβού, είναι η στήριξη της λειτουργίας των ΜμΕ και η ομαλότερη ένταξή τους στην μετά Covid-19 εποχή και πραγματικότητα.

 

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

 

H REAL CONSULTING εξαγοράζει το 60% της CLOUDIDEAS, γερμανικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών Salesforce

  • PDF

Σε συμφωνία για την εξαγορά του 60% των μετοχών της CLOUDIDEAS προέβη η REAL CONSULTING. Η CLOUDIDEAS GmbH είναι γερμανική εταιρεία, η οποία εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με την πλατφόρμα Salesforce, την κορυφαία πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε διεθνές επίπεδο.

Η REAL CONSULTING, με την εξαγορά του 60% των μετοχών της CLOUDIDEAS, επεκτείνει τις δραστηριότητές της στη Γερμανία, διευρύνοντας ταυτόχρονα  το portfolio υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της, επενδύοντας στην κορυφαία - σε διεθνές επίπεδο – πλατφόρμα CRM της Salesforce. Η Salesforce έγινε παγκοσμίως γνωστή από τη βέλτιστη και τεχνολογικά προηγμένη λύση διαχείρισης σχέσης πελατών, την οποία ολοκληρώνει  με μια  σουίτα επιχειρησιακών εφαρμογών που επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, την αυτοματοποίηση ενεργειών  μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την επιχειρηματική ευφυΐα με ενσωματωμένες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη apps που ενοποιούν δεδομένα και λειτουργίες σε όλο το εύρος μιας επιχείρησης.

Η CLOUDIDEAS, για περισσότερα από δέκα χρόνια, παρέχει καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις Salesforce σε μια πληθώρα πελατών που προέρχεται κυρίως από τους κλάδους Τεχνολογίας, Μάρκετινγκ & Ενημέρωσης, Χρηματοοικονομικών και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Τουρισμού και Εμπορίου. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένος συνεργάτης Salesforce, εδρεύει στην Φρανκφούρτη και διατηρεί γραφεία στο Ντίζελντοφ της Γερμανίας. Περισσότερα από 20 πιστοποιημένα  στελέχη υψηλής εξειδίκευσης και δεξιοτήτων καλύπτουν όλο το εύρος λύσεων Salesforce, και συγκεκριμένα τις λύσεις Sales Cloud, Service Cloud, Community Cloud, Marketing Cloud, Pardot και Commerce Cloud από την ανάλυση των επιχειρησιακών ιδιαιτεροτήτων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της βέλτιστης λύσης έως και την παροχή managed services.

 

ΕΣΕΕ: Tο αίτημα του επιχειρηματικού κόσμου για δίκαιη μετάβαση χωρίς αποκλεισμούς

  • PDF

Η ελληνική οικονομία έχει εισέλθει στο τελευταίο κρίσιμο, τρίμηνο ενός εξαιρετικά δύσκολου έτους. Η σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα δεν γίνεται χωρίς κόστος, όπως δείχνουν οι πληθωριστικές πιέσεις, αλλά οι προσδοκίες για αυτήν την «τελευταία στροφή» είναι μάλλον ευοίωνες μετά από μια παρατεταμένη περίοδο οικονομικής ευθραυστότητας. Η σημαντική μεγέθυνση των οικονομικών ρυθμών ανάπτυξης από το καλοκαίρι και μετά, το γεγονός ότι η τουριστική περίοδος αναμένεται να κλείσει με εξαιρετικές επιδόσεις και η σταδιακή εκταμίευση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που αναμένεται να «χρηματοδοτήσει» τον προσδοκώμενο παραγωγικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας είναι τα τρία θετικά «σημάδια των καιρών». Παρόλα αυτά, η επιμονή της πανδημίας δεν αφήνει περιθώρια για εφησυχασμούς, κρατώντας χαμηλά την καταναλωτική ζήτηση και τον πήχη των προσδοκιών για το χειμώνα σε μεγάλους κλάδους όπως το εμπόριο και η εστίαση.

Παράλληλα η χώρα μας βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι όπου είτε θα ακολουθήσει τις μέγα – τάσεις της διεθνούς οικονομίας, προωθώντας δυναμικά τον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό της, ώστε να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια της, είτε θα βιώσει μια μάλλον «καχεκτική» οικονομική ανάπτυξη η οποία δεν θα είναι ούτε διατηρήσιμη αλλά ούτε και βιώσιμη.

Για να ακολουθήσει όμως η ελληνική οικονομία με συνέπεια την «οδό της αρετής» υπάρχει μια σειρά προϋποθέσεων που θα πρέπει να ικανοποιηθεί. Ειδικότερα, θα πρέπει να σφυρηλατηθεί μια στενότερη σύνδεση μεταξύ καινοτομίας και επιχειρηματικότητας και χρειάζεται να προωθηθεί μια δυναμική προσαρμογή στις απαιτήσεις της κλιματικής αλλαγής, δηλαδή στην επένδυση στην κυκλική και γαλάζια οικονομία. Ακόμη όμως πιο σημαντική είναι η λογική της συμπεριληπτικότητας, δηλαδή της βιώσιμης ανάπτυξης για όλους. Άλλωστε, η μετάβαση του παραγωγικού υποδείγματος απαιτεί  τη συλλογική υποστήριξη των παραγωγικών τάξεων.

Όπως είναι ευρέως γνωστό, λόγω της υπερδεκαετούς οικονομικής κρίσης και της παρατεταμένης δημοσιονομικής αυστηρότητας, το οικοσύστημα της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας δέχθηκε ένα εξαιρετικά ισχυρό σοκ. Πιο συγκεκριμένα, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, η συρρίκνωση της απασχόλησης και η πτώση της καταναλωτικής δαπάνης οδήγησαν στην απομείωση του κύκλου εργασιών και στο κλείσιμο μεγάλου μέρους των ΜμΕ. Παράλληλα, ο ουσιαστικός αποκλεισμός των ΜμΕ από την επίσημη χρηματοδότηση δεν τους έδωσε τη δυνατότητα να επενδύσουν στον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό τους

Αμέσως μετά την οικονομική ύφεση που τσάκισε τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής οικονομίας, η πανδημική κρίση, τα lockdowns και η ραγδαία μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών όξυναν έτι περισσότερο τους δυϊσμούς εντός της επιχειρηματικότητας, δημιουργώντας «πολλαπλές ψηφιακές ταχύτητες» μεταξύ των επιχειρήσεων. Οι ΜμΕ αποστερήθηκαν πολλαπλώς των αναγκαίων πόρων για να επενδύσουν στην πράσινη μετάβαση, στην ψηφιοποίηση αλλά και στις ψηφιακές δεξιότητες του προσωπικού τους. Ειδικότερα στο λιανικό εμπόριο, στο οποίο οι πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις αποτελούν «ζωτικό σύνολο», οι ψηφιακές ανισότητες είναι πλέον ιδιαίτερα έντονες και φαίνεται πως κλιμακώνονται εν μέσω της πανδημικής κρίσης.

Ακόμη όμως και εν μέσω αυτής της παρατεταμένης οικονομικής θύελλας, η αντοχή και η προσαρμοστικότητα που επέδειξε η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα διέσωσαν χιλιάδες θέσεις εργασίας, κράτησαν ζωντανές τις ελπίδες για ανάκαμψη και απέτρεψαν τη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής. Συνεπώς, σήμερα η επαναφορά της συζήτησης για τον «μη αναπτυξιακό» χαρακτήρα των ΜμΕ αλλά και για τον «αναπόφευκτο» αποκλεισμό τους από την ευρωπαϊκή και την επίσημη χρηματοδότηση δεν συμβάλει στη λογική της συλλογικής προσπάθειας για τον παραγωγικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας. Αντίθετα, απαιτείται ένα αναπτυξιακό σχέδιο χωρίς αποκλεισμούς που θα διασφαλίζει τη δίκαιη μετάβαση για όλους.

Συνάντηση εργασίας Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια με τον Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Certares, Greg O’ Hara

  • PDF

Συνάντηση εργασίας με τον Greg O’ Hara, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Certares, ένα από τα μεγαλύτερα private equity funds στον κόσμο που δραστηριοποιείται στον τομέα της φιλοξενίας, πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Κοινό τόπο αποτέλεσε η ανάγκη για αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος και μέσω αυτού η προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, κυρίως από τις Η.Π.Α.. Ταυτόχρονα, υπήρξε ταύτιση απόψεων στην ενίσχυση της απασχόλησης επαγγελματιών από την Ελλάδα, από ένα ευρύ φάσμα ελληνικών αρχιτεκτονικών γραφείων, σχεδιαστών, κατασκευαστικών εταιρειών, εταιρειών τεχνολογίας αλλά και εκπαίδευσης του έμψυχου δυναμικού στον τουρισμό, που θα προσφέρει προστιθέμενη αξία στις τοπικές κοινωνίες από τον πρωτογενή μέχρι τον τριτογενή τομέα και θα αναδείξει το νέο πρόσωπο της χώρας.

O κ. Ο’ Hara είναι μεταξύ άλλων Εκτελεστικός Πρόεδρος της American Express GBT, Πρόεδρος της Hertz Global Ηοlding, Αντιπρόεδρος της Liberty TripAdvisor Holdings και μέλος του Δ.Σ. του World Travel & Tourism Council.

Ο κ. Κικίλιας μετά τη συνάντηση έκανε την εξής δήλωση:

«Μαζί με το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ύψους 320 εκ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης, προσελκύουμε ιδιωτικά κεφάλαια στη χώρα. Σκοπός μας είναι να φέρουμε επενδύσεις στον τουρισμό, να δημιουργήσουμε νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας για τη μέση ελληνική οικογένεια και να αναβαθμίσουμε το τουριστικό προϊόν, πάντα με όρους βιωσιμότητας και διαφύλαξης της αυθεντικότητας της εμπειρίας των επισκεπτών».

 

ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

J

ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

JA Teline IV

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

JA Teline IV

ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ

JA Teline IV

ΒΙΟΜΑΖΑ

Avatar