joomla templates Energy Invest

"Επενδύουμε στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον"

Mon11292021

Back ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Κώστας Καραμανλής: Υλοποιούμε ένα πλάνο που αναβαθμίζει συνολικά τις υποδομές της Κρήτης και θα αναδείξουν το νησί σε έναν κόμβο της ανατολικής Μεσογείου

  • PDF

Για όλα τα μεγάλα έργα, που είναι σε εξέλιξη ή έχουν δρομολογηθεί για το αμέσως επόμενο διάστημα, στην Κρήτη μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, στο Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού «Κρήτη TV» και τη δημοσιογράφο Κατερίνα  Σαλαπάτα.

Ο κ. Καραμανλής, τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει ένα συγκεκριμένο πλάνο που αναβαθμίζει συνολικά τις υποδομές της Κρήτης και οι οποίες θα αναδείξουν το νησί σε κόμβο της Ανατολικής Μεσογείου. Αυτό αφορά τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο – τον ΒΟΑΚ, το νέο αεροδρόμιο Καστελίου, τα αρδευτικά – αντιπλημμυρικά  έργα και διαχείρισης υδάτινων πόρων.

«Όλα αυτά τα έργα, αναβαθμίζουν και την εθνική και την τοπική οικονομία και θα οδηγήσουν τη Μεγαλόνησο σε μια άλλη πορεία τα επόμενα χρόνια», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Όσον αφορά τις εξελίξεις για τον Βόρειο Οδικό Άξονα και συγκεκριμένα για την περιβαλλοντική έγκριση του πρώτου τμήματος Χερσόνησος - Νεάπολη, μήκους 22,5 χλμ., ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι ουσιαστικά, «η απόφαση αυτή σηματοδοτεί οριστικά και αμετάκλητα την έναρξη του έργου, ώστε η Κρήτη να αποκτήσει τον αυτοκινητόδρομο που της αξίζει».

«Πλέον βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο», είπε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι «μέχρι τέλος του έτους θα έχουμε διαγωνιστική διαδικασία,  με υποβολή των δεσμευτικών προσφορών, ενώ η ανακήρυξη προσωρινού μειοδότη για το έργο αναμένεται στα τέλη Ιανουαρίου». Όπως επισήμανε ο υπουργός «είμαστε μέσα στα χρονοδιαγράμματα, αφού η σύμβαση του έργου θα  υπογραφεί, όπως είχαμε παρουσιάσει και με τον Πρωθυπουργό, εντός του τρίτου τριμήνου του 2022».

Ο κ. Καραμανλής, ανέφερε επίσης, ότι το έργο στήθηκε από το μηδέν, λόγω του ότι δεν υπήρχε συγκεκριμένο σχέδιο, καμία χάραξη ή πλάνο χρηματοδότησης και χωρίς μελετητική ωριμότητα. «Με άλματα εξασφαλίσαμε τα τρία σημαντικά: Χρήματα, χρηματοδότηση και χάραξη, δηλαδή από πού περνάει ο δρόμος και βέβαια, ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα».

Επίσης, ο υπουργός ανέφερε ότι παράλληλα το έργο θωρακίζεται  αντιπλημμυρικά, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα που έχει ζήσει το νησί στο παρελθόν.

Το χρονοδιάγραμμα για όλα τα τμήματα του ΒΟΑΚ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στη συνέχεια αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο πλάνο κατασκευής και των υπολοίπων τμημάτων του ΒΟΑΚ, δίνοντας συγκεκριμένα στοιχεία για την πορεία τους.

Όπως είπε, για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο – σχεδόν 157 χιλιόμετρων το οποίο θα γίνει με την διαδικασία της σύμβασης παραχώρησης – η μελέτη περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2022. «Εκτίμησή μας είναι ότι θα έχουμε δεσμευτικές προσφορές μέσα στο ‘22. Πρόκειται για ένα έργο ύψους 1,5 δισ., το μεγαλύτερο και σημαντικότερο κομμάτι, αφού συνδέει τα Χανιά με το Ηράκλειο», είπε ο υπουργός.

Για το κομμάτι Κίσσαμος – Χανιά, 38 χλμ. είπε ότι θα κατατεθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων στο τέλος του καλοκαιριού και αναμένεται να υπάρξει ανάδοχος το 2023. «Θέλουμε να δίνουμε χρονοδιαγράμματα και να κρινόμαστε από αυτά», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, μήκους 14 χλμ. και προϋπολογισμού 147 εκατομμυρίων ευρώ είπε ότι θα δημοπρατηθεί μέσα στον Ιανουάριο του 2022 και στόχος είναι να συμβασιοποιηθεί εντός 6 μηνών.

«Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι τότε θέλουμε και θα δούμε μπουλντόζες, δηλαδή θα έχουμε εκκίνηση του έργου λίγο μετά το καλοκαίρι».

Αεροδρόμιο Καστελίου και αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

Αναφορικά με το νέο αεροδρόμιου Καστελίου, ο υπουργός τόνισε ότι έχει εγκριθεί το master plan και διαβεβαίωσε, ότι παρά τις μικρές καθυστερήσεις λόγω της πανδημίας, η Κρήτη θα έχει ένα αεροδρόμιο που θα καλύψει τις ανάγκες της όχι μόνο για τα αμέσως επόμενα χρόνια, αλλά για τις επόμενες δεκαετίες. «Μαζί με τον ανάδοχο κάνουμε όλες τις προσαρμογές, γιατί η σύμβαση που είχε γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση  ήταν προβληματική, ώστε να κάνουμε το αεροδρόμιο ακόμα μεγαλύτερο για να μπορέσει να καλύψει τις απαιτήσεις του τουρισμού που θα έχει η Κρήτη τις επόμενες δεκαετίες», είπε και συμπλήρωσε ότι και αυτό το έργο προχωρά αναπροσαρμόζοντας τον σχεδιασμό για να καλυφθούν όλα τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν.

Στο ερώτημα για την αξιοποίηση της έκτασης του παλαιού αεροδρομίου, ο κ. Καραμανλής, τόνισε ότι εκτός του ΤΑΙΠΕΔ εμπλέκεται και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο οποίο ανήκουν κάποιες εκτάσεις, οπότε χρειάζονται προσεκτικοί χειρισμοί και για εθνικούς λόγους.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα, όχι μόνο για την κυβέρνηση, αλλά και για τη χώρα και αυτό το οποίο θέλουμε και  διαβεβαιώνουμε τους κατοίκους της Κρήτης, είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση η κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη να αγνοήσει τις προτάσεις της τοπικής κοινωνίας, των Δήμων ή της Περιφέρειας» είπε, ξεκαθαρίζοντας όμως, ότι «αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κινηθούμε με ταχύτητα και ασφαλώς θέλουμε να αποφύγουμε  τα λάθη που έγιναν στο Ελληνικό. Πρόκειται για ένα δύσκολο project αλλά θέλω να διαβεβαιώσω ότι δεν θα χάσουμε ξανά δεκαετίες, όπου η επίσημη Πολιτεία δεν μπορούσε να βρει λύσεις», τόνισε.

Ακόμη, ο κ. Καραμανλής, ανέφερε ότι πρόκειται για μια έκταση – φιλέτο, παραθαλάσσια,  που μπορεί να αλλάξει ευρύτερα όλη την περιοχή, οπότε  θα γίνει μία πολύ σοβαρή διαβούλευση με τους φορείς αλλά και τον ιδιωτικό τομέα, που θα χρηματοδοτήσει το έργο. «Άλλωστε», είπε ο υπουργός, «για να γίνει το έργο στο Καστέλι προϋποθέτει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να γίνουν στο “Καζαντζάκης”, διότι η χρηματοδότηση του Καστελίου έχει μερικά ορόσημα για το παλαιό αεροδρόμιο».

Αντιπλημμυρικά και αρδευτικά έργα

Ερωτηθείς για τα αντιπλημμυρικά έργα και γενικότερα της διαχείρισης υδάτινων πόρων που γίνονται στην Κρήτη ο  κ. Καραμανλής ανέφερε ότι είναι σε εξέλιξη η κατασκευή τριών φραγμάτων. Αυτό στο Πλατύ, του Μπραμιανού και του Ταυρωνίτη. Ειδικά για το φράγμα στον Πλατύ ποταμό ο υπουργός είπε ότι είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση του έργου.

«Ο στόχος μας είναι να το δημοπρατήσουμε στα μέσα του 2022. Είναι ένα έργο που έχει προϋπολογισμό 130 εκατομμύρια ευρώ. Του Μπραμιανού είναι προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων, ενώ με ΣΔΙΤ προχωράμε και το φράγμα του Ταυρωνίτη, ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ. Συνολικά, θα δώσουμε 480-500 εκατομμύρια ευρώ για τα έργα αυτά, για τα τρία φράγματα της Κρήτης. Και επειδή η Κρήτη έχει ταλαιπωρηθεί με τις φυσικές καταστροφές, αυτά τα έργα θα δώσουν λύση σε όλα τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει το νησί τα τελευταία χρόνια», κατέληξε ο υπουργός.

Νέα Δικαστικά Μέγαρα σε Ηράκλειο, Χανιά και Ρέθυμνο

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στα νέα δικαστικά Μέγαρα του Ηρακλείου και των Χανίων, αλλά και της ανακατασκευής των δικαστηρίων του Ρεθύμνου, τα οποία έχουν ήδη εγκριθεί από την Διυπουργική ΣΔΙΤ.

«Το κόστος υπολογίζεται στα 120 εκατομμύρια ευρώ και αναμένουμε μόνο να υποδειχθεί από τους αρμόδιους φορείς, η κατάλληλη έκταση, για το Δικαστικό Μέγαρο Χανίων. Και για αυτά τα έργα είμαστε έτοιμοι, σε συνεργασία με το Υπουργείο Δικαιοσύνης, να τα βάλουμε σε μία σειρά», είπε ο κ. Καραμανλής.

 

 

 

Μ. Βορίδης: Προτεραιότητα του Υπουργείου Εσωτερικών η άμεση στελέχωση των Περιφερειών

  • PDF

Ο Υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης συμμετείχε ως κεντρικός ομιλητής στο Τακτικό Συνέδριο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην Αιδηψό της Βόρειας Εύβοιας το διήμερο 23/24 Νοεμβρίου με θέμα: «Περιφερειακή Διακυβέρνηση, Οι Περιφέρειες στην Πρώτη Γραμμή».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Βορίδης απαρίθμησε τις σημαντικές πρωτοβουλίες που ανέλαβε το Υπουργείο Εσωτερικών κατά το τρέχον έτος στην κατεύθυνση ενίσχυσης του έργου των Περιφερειών.

Στο πλαίσιο αυτό ο Υπουργός προέταξε το ζήτημα της στελέχωσης των υπηρεσιών των Περιφερειών μέσω της πλήρους εφαρμογής, για πρώτη φορά, του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων με τον οποίο επιτυγχάνεται η απαραίτητη ισορροπία στο θέμα του ανθρώπινου δυναμικού.

Επ’ αυτού, ο κ. Βορίδης ανέλαβε τη δέσμευση οι προκηρύξεις για την κάλυψη των αναγκαίων θέσεων να έχουν εκδοθεί έως τις αρχές Δεκεμβρίου και τα προσωρινά αποτελέσματα έως τις αρχές Απριλίου, οπότε και θα καταστεί δυνατή η στελέχωση των Περιφερειών.

Παράλληλα, ο Υπουργός στάθηκε ιδιαίτερα στην προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο Εσωτερικών για την επιτάχυνση των διαδικασιών πρόσληψης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) που θα επιλύσει το κρίσιμο ζήτημα της πρόσληψης τακτικού προσωπικού και τοποθέτησε τη διεξαγωγή του πρώτου πανελλαδικού διαγωνισμού τον Οκτώβριο του 2022.

Επιπροσθέτως, ο κ. Βορίδης αποκάλυψε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες πάνω στις οποίες εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς το Υπουργείο Εσωτερικών, προαναγγέλοντας ότι εντός του 2022 θα έχει ξεκαθαριστεί το ζήτημα των αρμοδιοτήτων μεταξύ των διαφορετικών επιπέδων της διακυβέρνησης, θέτοντας στον πυρήνα αυτής της μεταρρύθμισης τις δομικές αλλαγές που σχεδιάζονται στη λειτουργία των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Ταυτόχρονα, προανήγγειλε και την αλλαγή του πλαισίου αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, θέτοντας στο επίκεντρο της διαδικασίας τους προϊσταμένους.

Τέλος, ο κ. Βορίδης έκανε εκτενή αναφορά και στα πρωτοφανή φυσικά φαινόμενα που δοκίμασαν την πατρίδα μας, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση αφενός κινήθηκε με ταχύτατους ρυθμούς για την αποζημίωση των πληγέντων και αφετέρου συγκρότησε τις απαραίτητες εκείνες υποδομές που θα της επιτρέψουν να απαμβλύνει τις μελλοντικές επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Μάλιστα, εξήρε την πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να θέσει τη χώρα μας στην προμετωπίδα της παγκόσμιας προσπάθειας που συντελείται για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, μέσω της μεταστροφής της χώρας μας στην «πράσινη» οικονομία.

 

Η Unixfor στην Αμερική για μία συνεργασία πολλών «οκτανίων».

  • PDF

Με ελληνική τεχνολογία & τεχνογνωσία το νέο project της ATIOVAR,

για λογαριασμό της TERPEL

 

Σε μία νέα υπερατλαντική συνεργασία προχώρησε η Unixfor, βάζοντας ελληνική υπογραφή στο νέο project της ATIOVAR για λογαριασμό της TERPEL.

 

Η ATIOVAR - εταιρεία με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στον πετρελαϊκό κλάδο Κεντρικής & Νότιας Αμερικής - ανέλαβε να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει το ιδιαίτερα εκτεταμένο δίκτυο πρατηρίων καυσίμων της TERPEL στον Παναμά.

 

Η TERPEL με ισχυρή παρουσία στη Νότια Αμερική είναι γνωστή για τις πρωτοβουλίες της στην συνεχή εξέλιξη των πρατηρίων της αλλά και της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, ώστε να ικανοποιεί συνεχώς την απαιτητική και διαρκώς εξελισσόμενη αγορά.

 

Κομβικό ρόλο στη αναβάθμιση των πρατηρίων της TERPEL ανέλαβε η Unixfor, η οποία προμήθευσε την ATIOVAR με state-of-the-art αυτόματους πωλητές καυσίμων (OPT Kiosks), εξειδικευμένο λογισμικό για λύσεις self-service καθώς και με λογισμικό απομακρυσμένης παρακολούθησης & διαχείρισης των OPT

 

Η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της Unixfor και η άριστη συνεργασία με τους μηχανικούς της ATIOVAR οδήγησε στην σύντομη υλοποίηση του πιλοτικού έργου. Ταυτόχρονα, η ποιότητα και η πληθώρα τεχνικών χαρακτηριστικών των OPT Kiosks και του λογισμικού, αλλά και η αποδοχή του πιλοτικού από τους αυτοκινητιστές είχαν σαν αποτέλεσμα την άμεση έγκριση της TERPEL για το rollout του project, εξοπλίζοντας έτσι το σύνολο των πρατηρίων με ένα νέο, self-service κανάλι εξυπηρέτησης.

 

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας

  • PDF

Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

  • Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και
  • Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:

  1. Επίδομα ασθενείας
  2. Επίδομα μητρότητας
  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
  4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
  5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  6. Ασφαλιστική Ικανότητα
  7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
  8. Απογραφή Ασφαλισμένου
  9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
  10. Βεβαίωση Απογραφής
  11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
  13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
  14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
  15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
  16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

 

 

Την έναρξη της πρωτοβουλίας Digital Nomads ανακοίνωσε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας

  • PDF

Την έναρξη της πρωτοβουλίας Digital Nomads (Ψηφιακοί Νομάδες) ανακοίνωσε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του Συνεδρίου «Next is now 2021: Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική́ Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές», σε συνέντευξη που παραχώρησε στον εκδότη και διευθυντή της εφημερίδας Real News, Νίκο Χατζηνικολάου

«Αρκετοί επισκέπτες έμειναν το χειμώνα στα νησιά μας ή σε άλλους προορισμούς και δούλεψαν εξ’ αποστάσεως μέσα από τον υπολογιστή τους. Αυτό είναι ένα παγκόσμιο trend, οι Digital Nomads ή Ψηφιακοί Νομάδες. Είναι ένα κομμάτι της πίτας που θα θέλαμε στη χώρα, καθώς ενισχύει κατά κύριο λόγο τον off-season τουρισμό», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού.

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Κικίλιας, η πρωτοβουλία Digital Nomads θα ξεκινήσει πιλοτικά σε πρώτη φάση στις πόλεις Ερμούπολη, Ηράκλειο και Καλαμάτα, σε συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα, καταρχάς με την Wind, και με άλλες εταιρείες αργότερα.

«Οι εταιρείες θα δίνουν καλύτερα πακέτα σύνδεσης στο Internet. Εμείς αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να συνεργαστούμε με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ώστε να έχουμε καταλύματα, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, να μπορούν οι άνθρωποι να οργανώνουν τη ζωή τους εκεί που θα διαμένουν. Και αυτό ως συνεργασία, έρχεται να πιστωθεί στη στρατηγική μας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας

«Δεν είναι η μοναδική πρωτοβουλία που αναλαμβάνουμε. Αλλά είναι μία απόδειξη του τι σημαίνει βιώσιμο τουριστικό μοντέλο. Χρησιμοποιούμε τις νέες τεχνολογίες και δίνουμε τη δυνατότητα να ανοίξει η βεντάλια του τουριστικού προϊόντος και με έναν άλλο, διαφορετικό τρόπο», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Κηρύσσοντας την έναρξη του Συνεδρίου, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι ο ελληνικός Τουρισμός είναι περισσότερο από ποτέ μια εθνική υπόθεση και έχει τεράστιες δυνατότητες και αυξημένες προοπτικές.

«Είναι μια εθνική υπόθεση γιατί τώρα, όσο ποτέ άλλοτε, έχουμε ως χώρα ανάγκη να είμαστε Πρωταθλητές στον Τουρισμό. 1 στα 4 ευρώ της ελληνικής οικονομίας, το 25% δηλαδή του ΑΕΠ έρχεται έμμεσα ή άμεσα από τον Τουρισμό μας.

Εξάλλου, για εμάς στην Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, πίσω από αυτά τα δεδομένα, βρίσκονται οι Έλληνες.

Οι Έλληνες που επιχειρούν στο τουριστικό προϊόν και φιλοξενούν τους επισκέπτες μας.

Οι Έλληνες που μεταφέρουν τους ταξιδιώτες, αυτοί που κρατάνε στα χέρια τους το εμπόριο, τη μεταποίηση, την εστίαση, και πολλούς ακόμα κλάδους της ελληνικής οικονομίας που τρέφονται από το τουριστικό προϊόν» σημείωσε ο Υπουργός Τουρισμού, χαρακτηρίζοντας «εθνική υπόθεση για την Πατρίδα μας, το 2022 να είναι το έτος ορόσημο για τον ελληνικό Τουρισμό».

Ο κ. Κικίλιας έθεσε τους 4 πυλώνες της κυβερνητικής πολιτικής για τον Τουρισμό: την αναβάθμιση των υποδομών, τη δημιουργία task force crisis management, την ψηφιοποίηση του τουριστικού προϊόντος και το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

«Με βάση αυτούς τους 4 πυλώνες θα κινηθούμε για να πετύχουμε τους μικρούς και μεγάλους μας στόχους. Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τη διάχυση των επισκεπτών μας σε όλη τη χώρα, ειδικά σε νέες και ανεξερεύνητες γωνιές της Πατρίδας μας, την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού, την ανάδειξη της κρουαζιέρας, την προσέλκυση επενδύσεων και τη βιωσιμότητα του τουρισμού», δήλωσε.

Στο πλαίσιο αυτό, επισήμανε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού Τουρισμού ετοιμάζεται χειμερινή καμπάνια για την ύπαιθρο, για τις χειμερινές τουριστικές περιοχές, τα βουνά μας, για την απαράμιλλη ομορφιά που έχουν όλες οι Περιφέρειες και για το city break σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

«Η μοναδικότητα του τουριστικού προϊόντος, είναι το ισχυρό μας brand. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο τουρισμός, η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας είναι στον αυτόματο πιλότο.

Χρειάζεται σκληρή και ομαδική δουλειά από όλους, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια και είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι το 2022 θα είναι η χρονιά που θα απογειωθεί ο ελληνικός Τουρισμός».

Ο Υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ενίσχυση του κλάδου της κρουαζιέρας, χαρακτηρίζοντάς τον ένα τεράστιο κομμάτι του παγκόσμιου τουριστικού προϊόντος, που μπορεί να αποφέρει στη χώρα υπερπολλαπλάσια έσοδα.

«Είμαστε από τους δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, όχι όμως με τα ανάλογα έσοδα. Δικαιούμαστε να έχουμε μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, καθώς έχουμε πλέον home port το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το εξαιρετικό αεροδρόμιο «Μακεδονία», έχουμε αύξηση ήδη πάνω από 250% των δρομολογίων κρουαζιέρας από τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη. Εκεί έχουμε εξαιρετικές ξενοδοχειακές μονάδες, γαστρονομικό τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό, οινοποιεία», τόνισε ο κ. Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι  έπειτα από τη χθεσινή του συνάντηση μου με τη νέα Γενική Διευθύντρια για την Ευρώπη της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) Marie-Caroline Laurent, η κρουαζιέρα για πρώτη φορά θα ξεκινήσει την 1η Μαρτίου.

«Όταν λέμε να μεγαλώσουμε το τουριστικό προϊόν σε χρόνο, το εννοούμε στην πράξη. Στόχος μας είναι το καλοκαίρι να είναι η άνοιξη», είπε χαρακτηριστικά.

To Συνέδριο «Next is now 2021: Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική́ Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές», πραγματοποιείται σήμερα στην Αθήνα από την Next is Now και την Dome Consulting.

 

 

Στέλιος Πέτσας:“Έχουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία και υλοποιούμε έργα που δίνουν αναπτυξιακή ώθηση στο μέλλον”

  • PDF

ΑνΥΠΕΣ Στέλιος Πέτσας, από το Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΕΝ.Π.Ε.:

«Έχουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία και υλοποιούμε έργα που δίνουν αναπτυξιακή ώθηση στο μέλλον»

 

Τον αναπτυξιακό ρόλο των Περιφερειών, αλλά και τα χρηματοδοτικά εργαλεία που έχει στα χέρια της η Αυτοδιοίκηση –έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια οικονομικής κρίσης– προκειμένου να μπορεί να επιτελέσει το έργο της προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και των κατοίκων, ανέδειξε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, στον χαιρετισμό του στην έναρξη των εργασιών του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας: «Περιφερειακή Διακυβέρνηση – Οι Περιφέρειες στην Πρώτη Γραμμή», που πραγματοποιείται στις 23 & 24 Νοεμβρίου 2021, στην Αιδηψό.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών εξήρε την προσφορά της ΕΝ.Π.Ε. και του προέδρου της, κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, στον κρίσιμο ρόλο που η Αυτοδιοίκηση διαδραματίζει για την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή, καθώς και για την καλή συνεργασία που έχει αναπτυχθεί, όλο αυτό το διάστημα, και με τους δύο βαθμούς Αυτοδιοίκησης. «Ένα βασικό τρίπτυχο που διέπει την Ένωση Περιφερειών της Ευρώπης και της Ελλάδας είναι ο άξονας: επικουρικότητα-εγγύτητα-εταιρική σχέση. Και πάνω σε αυτό το τρίπτυχο αναπτύσσουμε και εμείς, από την πλευρά μας, τις δράσεις μας. Για πρώτη φορά, όμως, έπειτα από πολλά χρόνια, έχουμε και τους απαραίτητους πόρους, προκειμένου να κινητοποιήσουμε πολλά από τα όνειρά μας. Έτσι ώστε τα όνειρα να μπορούν να γίνουν σχέδια. Και τα σχέδιά μας πράξη».

Ο κ. Πέτσας έκανε ξεχωριστή αναφορά στο αναπτυξιακό Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών, το βασικό χρηματοδοτικό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι Δήμοι και οι Περιφέρειες της χώρας για την υλοποίηση έργων που μπορούν να συμβάλλουν, καθοριστικά, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. «Ειδικά για τις Περιφέρειες, στο “Αντώνης Τρίτσης” υπάρχει μία δέσμευση ενός προϋπολογισμού, ύψους 390 εκατ. ευρώ. Πολλά έργα έχουν ήδη ενταχθεί στο Πρόγραμμα και πολλά άλλα πρόκειται να ενταχθούν στις αμέσως επόμενες συνεδριάσεις της επιτροπής αξιολόγησης», υπογράμμισε. Πρόκειται για έργα, τα οποία –όπως επισήμανε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών– αλλάζουν την όψη των τοπικών κοινωνιών και δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας, μέσα από ένα ευρύ πλέγμα δράσεων: από την ψηφιοποίηση υπηρεσιών, μέχρι έργα αστικής αναζωογόνησης, ύδρευσης και αποχέτευσης, καθώς και έργα για την αξιοποίηση του κτηριακού αποθέματος. Ο κ. Πέτσας στάθηκε ιδιαίτερα στην αύξηση του χρηματοδοτικού φακέλου του Προγράμματος και στις συνέργειες που προωθούνται, ήδη, με άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης. Όπως ανακοίνωσε, έχει ήδη συμφωνηθεί η μεταφορά έργων ύδρευσης –ύψους 222 εκατ. ευρώ– από το «Αντώνης Τρίτσης» στο ΕΣΠΑ, καθώς και αντίστοιχες συνέργειες με το Ταμείο Ανάκαμψης, με την έκδοση μίας νέας πρόσκλησης –ύψους 225 εκατ. ευρώ– πρωτίστως για έργα αγροτικής οδοποιίας, με έμφαση στην οδική ασφάλεια. «Είναι ένα μεγάλο χρηματοδοτικό πακέτο στο Ταμείο Ανάκαμψης: 475 εκατ. ευρώ θα είναι το ποσό που θα ”κινήσει” το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και 225 εκατ. ευρώ είναι το ποσό που θα “κινήσουμε” εμείς, στο Υπουργείο Εσωτερικών,  με μία πρόσκληση που φιλοδοξούμε να είναι έτοιμη μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου», σημείωσε, χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Θέλω να γνωρίζετε ότι κάθε Περιφέρεια θα έχει στη διάθεσή της τα χρήματα που χρειάζεται. Αυτό που απαιτείται από εσάς είναι ώριμες μελέτες, προκειμένου να τρέξουμε γρήγορα αυτά τα έργα, έτσι ώστε να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ για την Ελληνική Πολιτεία και τους Έλληνες φορολογούμενους».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην συμβολική κίνηση της ΕΝ.Π.Ε. για την επιλογή της λουτρόπολης της Αιδηψού ως τόπου διεξαγωγής των εργασιών του Ετήσιου Τακτικού της Συνεδρίου. «Πρόκειται για μία κίνηση πολύ μεγάλης σημασίας, που φέρνει στο επίκεντρο τη Βόρεια Εύβοια και την Αιδηψό. Όχι, όμως, για θέματα που σχετίζονται μόνο με την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού. Πρόκειται, κυρίως, για μία κίνηση που έχει το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα. Και στο πώς μπορεί να συμβάλλει η Αυτοδιοίκηση –μαζί με την κεντρική Κυβέρνηση– σε ένα καλύτερο αύριο, για την περιοχή αυτή, που επλήγη τόσο πολύ αυτό το καλοκαίρι». Ο κ. Πέτσας έδωσε ξεχωριστή έμφαση στις εργασίες αποκατάστασης των υποδομών, καθώς και στην εξέλιξη των αντιδιαβρωτικών και των αντιπλημμυρικών έργων, στην περιοχή. «Πρώτο και βασικό μας μέλημα είναι να απαλύνουμε τις πληγές που άφησαν οι καταστροφικές πυρκαγιές του Αυγούστου», τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών και ανέπτυξε το ευρύ πλέγμα πρωτοβουλιών που ανέλαβε, από την πρώτη στιγμή, η Κυβέρνηση. «Κατ’ αρχάς, λειτουργήσαμε, για πρώτη φορά, τόσο γρήγορα στο επίπεδο της κρατικής αρωγής. Με την πλατφόρμα την οποία φτιάξαμε, καταφέραμε να δώσουμε 12 εκατ. ευρώ –μόνο στη Βόρεια Εύβοια– σε πολίτες και επιχειρήσεις που υπέβαλαν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά, για να λάβουν τις πρώτες αποζημιώσεις τους. Και αυτό ήταν κάτι που έγινε, με τέτοια ταχύτητα, για πρώτη φορά», επισήμανε ο κ. Πέτσας. Όπως σημείωσε, όλο αυτό το διάστημα έχουν διατεθεί, συνολικά, πάνω από 200 εκατ. ευρώ στην περιοχή. «Και έπονται και άλλα, καθώς θα κάνουμε ό,τι επιπλέον χρειαστεί –σε συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση– ώστε και οι υποδομές να αποκατασταθούν και ένα καλύτερο μέλλον να φανεί για όλους τους κατοίκους», πρόσθεσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Πέτσας αναφέρθηκε στα έργα υποδομών που υλοποιούνται σε πολλές περιοχές στη Βόρεια Εύβοια και σχετίζονται με την επίλυση βασικών προβλημάτων που αντιμετώπιζαν, επί χρόνια, οι τοπικές κοινωνίες. «Πρόκειται για υποδομές που –αν και θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητες εδώ και χρόνια– ακόμη δεν υπάρχουν», τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών και έφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσφατη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εσωτερικών της διάνοιξης οκτώ γεωτρήσεων στον Άγιο Γεώργιο Λιχάδας, ένα χωριό στο οποίο οι κάτοικοι, μέχρι σήμερα, δεν είχαν πόσιμο νερό. «Η λύση βρέθηκε και, με χαρά, ανακοινώσαμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών θα χρηματοδοτήσει και το δίκτυο, έτσι ώστε όλη αυτή η περιοχή –ακριβώς απέναντι από τα Λιχαδονήσια, που αποτελεί πόλο έλξης για τόσους πολλούς επισκέπτες κάθε χρόνο– να μπορεί πλέον να έχει το αυτονόητο: να έχει πόσιμο νερό», είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Πέτσας αναφέρθηκε, επίσης, και στη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του μεγάλου έργου του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού, ύψους 7,5 εκατ. ευρώ, για τη βελτίωση των υποδομών ύδρευσης σε ολόκληρη την περιοχή. Ξεχωριστή μνεία έκανε, δε, για το έργο –ύψους 11 εκατ. ευρώ– που αφορά στην αντιπλημμυρική θωράκιση της Ιστιαίας και έχει ενταχθεί, από τα μέσα Αυγούστου, στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Εσωτερικών. «Πρόκειται για ένα αίτημα δεκαετιών που με τη θερμή υποστήριξη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, μπαίνει ήδη σε κίνηση», τόνισε και υπογράμμισε τη σημασία που έχουν τέτοιου είδους έργα, προκειμένου οι νέοι να μπορούν να μείνουν στον τόπο τους και η περιοχή να αποκτά προστιθέμενη αξία. «Η εμπειρία των φετινών πυρκαγιών μας έκανε όλους σοφότερους. Μας βοηθάει να κινηθούμε πιο γρήγορα. Έχουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία για έργα που θα δώσουν αναπτυξιακή ώθηση στο μέλλον. Και είναι στο χέρι μας να σχεδιάσουμε σωστά όλα όσα πρέπει να γίνουν, να τα υλοποιήσουμε γρήγορα και να δώσουμε την κατεύθυνση στους κατοίκους ότι, ναι, μπορούν να συνεχίσουν να ζουν στον τόπο τους και η ζωή τους να γίνει καλύτερη», κατέληξε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών.

 

 

Ξεκινά το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έγινε ποτέ στην χώρα προϋπολογισμού 4 δισ. €

  • PDF

Τη νέα εποχή για τον σιδηρόδρομο σηματοδοτεί η έναρξη του διαγωνισμού για έξι εμβληματικά σιδηροδρομικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. € τα οποία υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ και πρόκειται να αναβαθμίσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμανιών και να αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών.

Τα έργα αυτά συνδέουν με ταχύτητα και ασφάλεια μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Λαύριο και Ραφήνα)  με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, αλλάζουν το χάρτη των μεταφορών, αναβαθμίζουν την εμπορική και στρατηγική εμβέλεια των λιμανιών μας, διευκολύνουν τη σύνδεση της χώρας μας με την υπόλοιπη  Νοτιοανατολική Ευρώπη και ενισχύουν το διεθνή της ρόλο.

Ήδη, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε τα τεύχη πρόσκλησης υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος, θέτοντας σε  κίνηση την πρώτη φάση του Διαγωνισμού.

Πρόκειται για τα εξής έργα:

  • · Αναβάθμιση υφιστάμενης με διπλασιασμό και εγκατάσταση σηματοδότησης- ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο με προϋπολογισμό 1,07 δισ. €
  • · Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες με προϋπολογισμό 1,68 δισ. €
  • · Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης & κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. €
  • · Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου με προϋπολογισμό 390,5 εκατ. €
  • · Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση της Ραφήνας και του λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο με προϋπολογισμό 308,6 εκατ. €
  • · Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ρίο - νέος λιμένας Πατρών με προϋπολογισμό 476,5 εκατ. €
  • · Όλα τα έργα θα δημοπρατηθούν με το σύνολο των υποέργων τους (υποδομή, επιδομή, ηλεκτροκίνηση και συστήματα), ώστε με την παράδοση τους προς χρήση να είναι άμεσα λειτουργικά.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής δήλωσε: «Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ελλάδας ο σιδηρόδρομος παίρνει τη θέση που του αξίζει και που έχει ανάγκη η χώρα. Είμαστε υπερήφανοι γιατί σήμερα βάζουμε μπροστά το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ και που όταν θα ολοκληρωθεί θα αλλάξει τον χάρτη των μεταφορών. Τα σιδηροδρομικά έργα σημαίνουν πρόοδο, ενίσχυση της διεθνούς θέσης της χώρας μας, τοπική ανάπτυξη, καλύτερη καθημερινότητα και ποιότητα ζωής, προστασία του περιβάλλοντος. Παράλληλα, λειτουργούν ως οικονομικός πολλαπλασιαστής για την τόνωση της αγοράς και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Και αυτά τα εξασφαλίζουμε με τις πράξεις μας, όχι με μεγάλα λόγια και κενές υποσχέσεις».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, δήλωσε: «Σήμερα απαντάμε με έργα στο διαχρονικό αίτημα για ανάπτυξη και εξέλιξη. Αρχίζουμε τους διαγωνισμούς για έξι σιδηροδρομικά έργα εθνικής εμβέλειας, τα οποία υπηρετούν τον μεγάλο στρατηγικό στόχο, να γίνει η Ελλάδα τα επόμενα χρόνια κόμβος υποδομών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Δουλεύουμε για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος των περασμένων ετών  και να δώσουμε στη χώρα τη θέση που της αξίζει, ενώ με μοχλό ανάπτυξης τον κλάδο των κατασκευών ανοίγουμε νέες θέσεις εργασίας».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης τόνισε: «Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, στόχος μας ήταν να προχωρήσει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση έργων ζωτικής σημασίας, που θα αλλάξουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που, με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και την πολύτιμη βοήθεια του ανθρώπινου δυναμικού μας, ανταποκριθήκαμε στην πρόκληση και θέτουμε τις βάσεις για την υλοποίηση έργων που θα συμβάλλουν στην τόσο αναγκαία ανάπτυξη της χώρας».

 

 

H Black Friday χωρίς την Protergia δεν λειτουργεί!

  • PDF

Φέτος, στην Protergia, η Black Friday θα είναι… ηλεκτρική! Ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας & Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, δίνει την ενέργειά του στις καινούριες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές σας συσκευές και φέρνει για όλους τους καταναλωτές μία μοναδική προσφορά για να «λειτουργήσουν» όλα με οικονομία.

 

Από τις 26 έως τις 29 Νοεμβρίου, όλοι μπορούν να κερδίσουν 100€ στον πρώτο τους λογαριασμό με κάθε νέα σύνδεση Double Energy MVP, για ρεύμα και φυσικό αέριο, με την ενεργοποίηση e-bill.

 

Δείτε εδώ τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Protergia όπου οι νέες συσκευές που αποκτήθηκαν στην Black Friday μπαίνουν σε λειτουργία με τη μοναδική προσφορά της Protergia.

 

Παράλληλα, κατεβάστε εντελώς δωρεάν την εφαρμογή Protergia On (ios / android)  και επωφεληθείτε άμεσα της προσφοράς της Black Friday. Το Protergia On αποτελεί έναν ψηφιακό τρόπο, όπου μέσω του κινητού σας τηλεφώνου μπορείτε να γνωρίσετε τις προσφορές και τα προϊόντα της Protergia και να δηλώσετε άμεσα ενδιαφέρον για αυτά, μία συνθήκη απαραίτητη στη σημερινή συγκυρία που απαιτεί να μπορούμε να κάνουμε όλοι τις αγορές και τις συναλλαγές μας υπεύθυνα και με ασφάλεια.

 

Γιατί η Black Friday χωρίς την Protergia δεν λειτουργεί!

 

Η MYTILINEOS, μέσω της Protergia, δραστηριοποιείται στην προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου, προσφέροντας σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες και συνδυαστικά προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, με περισσότερες από 300.000 παροχές σε ολόκληρη τη χώρα.

Ο εξελιγμένος τρόπος που η Protergia προσφέρει τα προϊόντα της δείχνει το μέλλον της ενέργειας και ανοίγει έναν καινούργιο δρόμο με νέες δυνατότητες για χιλιάδες σπίτια και επιχειρήσεις.

Ένα δρόμο γεμάτο δυνατότητες όπου όλα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Η ΠΡΩΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ESG ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

  • PDF

Την πρώτη ναυτιλιακή χρηματοδότηση με ενσωματωμένα κριτήρια ESG από Ελληνική τράπεζα, ανακοινώνει η Τράπεζα Πειραιώς, συνεπής στη δέσμευσή της για εναρμόνιση της επιχειρηματικής της στρατηγικής με τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

 

Η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην χρηματοδότηση της Ελληνόκτητης εμπορικής ναυτιλίας, προχώρησε στη σύναψη ενός sustainability-linked δανείου με θυγατρική εταιρία του ομίλου Seanergy Maritime Holdings για τη χρηματοδότηση μέρους του κόστους απόκτησης πλοίου. Σύμφωνα με τους όρους της χρηματοδότησης ύψους 16,85 εκ. δολαρίων, δίνονται κίνητρα στην εταιρία για σταδιακή μείωση των εκπομπών CO2 του χρηματοδοτούμενου πλοίου.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα, στα πλαίσια διευρυμένων ενεργειών για την μείωση των εκπομπών CO2, η Seanergy  υπέγραψε το «Call to Action for Shipping Decarbonization»  που  αποτελεί παγκόσμια συμμαχία περισσότερων από 230 ηγέτιδων εταιριών και οργανισμών του κλάδου που δραστηριοποιούνται στο σύνολο των επιμέρους αγορών της θαλάσσιας οικονομίας. Οι υπογράφοντες αυτή την «πρόσκληση για Δράση» πιστεύουν ότι μια δίκαιη προσπάθεια απαλλαγής από τον άνθρακα της θαλάσσιας αλυσίδας έως το 2050 είναι και δυνατή και απαραίτητη.

 

Επισημαίνεται ότι η Τράπεζα Πειραιώς είναι η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που έχει προχωρήσει σε χρηματοδοτήσεις μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων με κριτήρια που αφορούν θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Environmental, Social and Governance – ESG). Τα κριτήρια αυτά συνδυάζουν την ανάπτυξη και την οικονομική απόδοση με την κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

 

Οι επιχειρήσεις που χρηματοδοτούνται μέσω των Sustainability Linked Loans,  έχουν το κίνητρο να πληρούν κριτήρια ESG προκειμένου να επωφεληθούν από ανταγωνιστικούς όρους, όπως χαμηλότερη τιμολόγηση κατά τη χορήγηση του δανείου, αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να τηρούν τα κριτήρια για να απολαμβάνουν τα προνόμια σε όλη τη διάρκεια του δανείου.

 

Το περιβαλλοντικό όφελος που αναμένεται να επιτευχθεί τα επόμενα έτη από την ενεργή σύμπραξη των επιχειρήσεων και της Τράπεζας εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην μείωση των εκπομπών αερίου

 

του θερμοκηπίου, στην ορθολογική χρήση πρώτων υλών, καθώς και γενικότερα στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

 

Η κα. Ελένη Βρεττού, Executive General Manager και Επικεφαλής του Corporate and Investment Banking της Τράπεζας Πειραιώς, επισημαίνει: «με τη συναλλαγή αυτή, η Τράπεζα Πειραιώς πρωτοπορεί ακόμα μια φορά εισάγοντας κριτήρια ESG σε ναυτιλιακή χρηματοδότηση, επιβεβαιώνοντας εμπράκτως τη δέσμευση της Τράπεζας στην προώθηση πρακτικών που συντελούν στην Βιώσιμη Ανάπτυξη σε όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας».

 

ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

J

ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

JA Teline IV

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

JA Teline IV

ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ

JA Teline IV

ΒΙΟΜΑΖΑ

Avatar