joomla templates Energy Invest

"Επενδύουμε στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον"

Fri07232021

Back ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ειδησεις - Εταιρειες Ειδήσεις για Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτη δοκιμαστική διαδρομή ενός ακόμη ηλεκτροκίνητου λεωφορείου

  • PDF

Στην πρώτη δοκιμαστική διαδρομή ενός ακόμη ηλεκτροκίνητου λεωφορείου επιβιβάστηκαν σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς.

«Πάμε στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο κ. Καραμανλής. Ανέφερε ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων αναμένεται «να βγει στον αέρα» Αύγουστο – Σεπτέμβριο και εκτίμησε ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.

Υπογράμμισε δε ότι η Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων, καθώς ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 οχημάτων.

Σημείωσε ότι έχει εξασφαλισθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων. Αλλά υπογράμμισε ότι ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θέλουν να είναι σίγουροι πως θα γίνει η καλύτερη δυνατή επιλογή, με οχήματα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες της Αθήνας, για αυτό και γίνονται οι δοκιμαστικές διαδρομές σε πραγματικές συνθήκες. Σημειωτέον ότι είναι το πέμπτο μοντέλο, που δοκιμάζει στους δρόμους της Αθήνας η ΟΣΥ.

Ανέφερε επίσης ότι παράλληλα, στο πλαίσιο του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση, δημιουργούνται οι κατάλληλες υποδομές, για τη φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων,  όχι μόνο στα αμαξοστάσια, αλλά και σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στην πόλη.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης ότι για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια έχουν γίνει προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και έχει ενισχυθεί ο στόλος με καινούργια λεωφορεία, μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ και μέσω leasing.

Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, που εν μέσω πανδημίας, ενίσχυσε σημαντικά το στόλο και τα δρομολόγια στις αστικές συγκοινωνίες. Στους δρόμους της Αθήνας κυκλοφορούν 50% περισσότερα οχήματα σε σύγκριση με το 2019 και κάθε μέρα γίνονται 3.000 περισσότερα δρομολόγια.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει την εφαρμογή του σχεδίου του, με τρία συγκεκριμένα βήματα: Πρώτον, ανάταξη του στόλου, δεύτερον, ενίσχυση του στόλου με την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το leasing και τρίτον, ανανέωση του στόλου.

Τώρα μπαίνουμε στην τρίτη φάση του σχεδίου, στην οποία εντάσσεται και η προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, με την προϋπόθεση, όπως αναφέρθηκε, ότι θα έχουν δοκιμαστεί και θα έχει επιβεβαιωθεί ότι ταιριάζουν στις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης δήλωσε: «Ακολουθούμε μια σταθερή πορεία ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών με οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον. Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει όλο και πιο δυναμικά στην καθημερινότητα των μετακινήσεων και η πολιτεία δίνει το παράδειγμα, ανανεώνοντας τον στόλο με νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Δημιουργούμε καλύτερες και ποιοτικότερες συνθήκες μετακινήσεων για τους πολίτες, με υποδομές που θα παραμείνουν στην υπηρεσία των αστικών συγκοινωνιών και μετά την πανδημία».

Από τα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου μέχρι και σήμερα, η ΟΣΥ έχει δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας στους δρόμους της Αθήνας και σε βασικές συγκοινωνιακές γραμμές, συνολικά πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία, τρία κινεζικής τεχνολογίας και δύο ευρωπαϊκής.

Το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο Irizar ie tram, μήκους 12 μέτρων θα εκτελέσει ειδικότερα για τέσσερις εβδομάδες δοκιμαστικά δρομολόγια σε πραγματικές οδικές συνθήκες, στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ  «Άνω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Διαθέτει και αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και κλιματισμού, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι.

Το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο παραχώρησε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. για δοκιμαστική λειτουργία, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ανταποκρινόμενος στην ανοιχτή πρόσκληση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πλήρη ανανέωση του στόλου των οχημάτων με λεωφορεία νέας τεχνολογίας φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. κ. Στέφανος Αγιάσογλου δήλωσε:

«Οδηγούμε την Ο.ΣΥ. Α.Ε. στη νέα εποχή των αστικών συγκοινωνιών. Σήμερα, δοκιμάζουμε το πέμπτο κατά σειρά ηλεκτρικό λεωφορείο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης ενόψει της ανανέωσης των οχημάτων μας με λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Η διαδικασία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο και ευελπιστούμε ότι στο τέλος της επόμενης χρονιάς η Αθήνα να είναι η πόλη με τα περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ευρώπη».


Siemens: Παρουσιάστηκε σήμερα το brand Yunex Traffic

  • PDF
  • Νέα επωνυμία για τον πρώην τομέα Siemens Intelligent Traffic Systems (ITS)
  • Η Yunex Traffic θα λειτουργεί με σαφείς επιχειρηματικούς στόχους και επιχειρηματική ελευθερία
  • Η Yunex Traffic λειτουργεί ως νέα εταιρεία της Siemens Mobility ξεκινώντας από την 1η Ιουλίου

Ο πρώην τομέας Siemens Intelligent Traffic Systems (ITS) εγκαινιάζει τη νέα του επωνυμία Yunex Traffic και ξεκινά τη λειτουργία του ως νέα εταιρεία της Siemens Mobility από την 1η Ιουλίου. Η νέα εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί σε μια ταχέως κινούμενη αγορά με μεσαίου μεγέθους ανταγωνιστές, όπου μπορεί να αξιοποιήσει στρατηγικά την ηγετική της θέση στην προσφορά καινοτόμων, έξυπνων και ολοκληρωμένων λύσεων συγκοινωνιών για δρόμους και πόλεις. Υπό την ηγεσία του CEO Markus Schlitt και του CFO Jan Villwock, η Yunex Traffic θα λειτουργεί με σαφείς επιχειρηματικούς στόχους και επιχειρηματική ελευθερία, ώστε να ακολουθήσει τη δική της αναπτυξιακή στρατηγική, να συνάψει στρατηγικές συνεργασίες, να διαμορφώσει την ψηφιοποίηση στη βιομηχανία και να οδηγήσει ενεργά στην ενοποίηση της αγοράς.

«Η λειτουργία της Yunex Traffic θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι της Siemens Mobility. Στον σημερινό ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο, οι εταιρείες πρέπει να είναι πάντα προετοιμασμένες και πρόθυμες να προσαρμόζονται γρήγορα και αποτελεσματικά στις νέες τάσεις, στις προτιμήσεις των πελατών και στις μεταβαλλόμενες ανταγωνιστικές συνθήκες της αγοράς - και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ. Πιστεύουμε ότι η Yunex Traffic, υπό την έμπειρη ηγεσία των Markus και Jan, θα είναι πλέον σε καλύτερη θέση για να αναζητήσει στρατηγικά νέες ευκαιρίες, να διαμορφώσει ενεργά την αγορά και να εξασφαλίσει τις επενδύσεις που θα επιτρέψουν στην επιχείρηση να αναπτυχθεί», δήλωσε ο Michael Peter, CEO της Siemens Mobility.

Ως εύρωστη επιχείρηση με ετήσια έσοδα άνω των 600 εκατομμυρίων ευρώ και σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης σε παραγγελίες της τάξης του 8% τα τελευταία χρόνια, η Yunex Traffic θα συνεχίσει να είναι ηγέτης στον τομέα των συστημάτων ελέγχου και διαχείρισης της κυκλοφορίας, στους αυτοματισμούς αυτοκινητοδρόμων και τούνελ, και στον τομέα των έξυπνων λύσεων V2X και των συστηµάτων χρέωσης για χρήση αστικών οδικών υποδοµών (tolling).Ο αυτοματισμός και η ψηφιοποίηση αποτελούν βασικό πυλώνα της στρατηγικής του χαρτοφυλακίου της, κάνοντας χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει το cloud computing, το 5G και το AI.

«Η ταχεία αύξηση του πληθυσμού επιβαρύνει τα συστήματα μεταφοράς και τα οδικά δίκτυα μεγάλων πόλεων σε όλο τον κόσμο, αυξάνει τα επίπεδα συμφόρησης, τις καθυστερήσεις και την ατμοσφαιρική ρύπανση, οδηγώντας σε μείωση της ποιότητας ζωής. Με την ψηφιοποίηση και τη χρήση επαναστατικών τεχνολογιών, η Yunex Traffic θα διαμορφώσει ενεργά το κίνημα για την επόμενη μέρα στην κυκλοφορία, επιτρέποντας στους υπεύθυνους για τη ρύθμιση της κίνησης στις πόλεις παγκοσμίως να βελτιστοποιήσουν έξυπνα και να ενσωματώσουν τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Αυτό θα οδηγήσει όχι μόνο σε μεγαλύτερη διαθεσιμότητα και αξιοπιστία όσον αφορά την κυκλοφορία, αλλά και σε μειωμένες εκπομπές οι οποίες θα συμβάλλουν σε καθαρότερες και πιο βιώσιμες πόλεις», δήλωσε ο Markus Schlitt, CEO της Yunex Traffic.

Η Yunex Traffic δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως και οι έξυπνες λύσεις της στον τομέα των συγκοινωνιών χρησιμοποιούνται επί του παρόντος σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Ντουμπάι, το Λονδίνο, το Βερολίνο, η Μπογκοτά και το Μαϊάμι. Η Yunex Traffic είναι ο μόνος προμηθευτής που μπορεί να προσφέρει λύσεις βάσει όλων των κύριων περιφερειακών προτύπων σε Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, Ασία και Αμερική.

 

ΔΕΗ blue : Το μέλλον...φορτίζει.

  • PDF
  • Η ΔΕΗ φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.
  • Η εγκατάσταση 301 φορτιστών σε 31 νομούς και σε 61 περιοχές της χώρας, μέσα σε 5 μήνες, καθιστά τη ΔΕΗ BLUE το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στη χώρα.
  • Η ενέργεια στους φορτιστές της ΔΕΗ παράγεται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές με την εγγύηση του GreenPass.
  • Μέχρι το τέλος καλοκαιριού η δημόσια φόρτιση στη ΔΕΗ blue είναι πιλοτική και θα παρέχεται δωρεάν.

Την επίσημη έναρξη της ηλεκτροκίνησης από τη ΔΕΗ εγκαινίασε, σήμερα Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.

"Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βασική συνιστώσα της πράσινης μετάβασης και το επόμενο στοίχημα της ανθρωπότητας για καθαρές μετακινήσεις και μεταφορές. Καλωσορίζουμε σήμερα την ΔΕΗ, η οποία έχει συνδέσει την λειτουργία της με την κοινωνική προσφορά και την τεχνολογική πρόοδο, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με οδηγό το νέο επιχειρησιακό πλάνο της και την εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού της. Η ΔΕΗ δημιουργεί μια ισχυρή συνθήκη για την προώθηση των πράσινων μεταφορών και χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση την πρωτοβουλία της" ανέφερε στο χαιρετισμό της η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου.

 

Τρίμηνη παράταση για την εκπόνηση Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων

  • PDF

Με Απόφαση του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκου Ταγαρά, δίνεται στους Δήμους, 3μηνη παράταση, έως τις 30/09/2021, για την υποχρεωτική εκπόνηση Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων.

Υπενθυμίζεται ότι προς εξυπηρέτηση τόσο των καταναλωτών, όσο και των τοπικών αρχών, με τον νόμο 4710/2020 προβλέφθηκε η κατάρτιση Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) σε επίπεδο δήμων. Τα εν λόγω σχέδια χρηματοδοτούνται από το σχετικό Πρόγραμμα του εποπτευόμενου φορέα του Υπουργείου, Πράσινο Ταμείο. Η σχετική Πρόσκληση άνοιξε στις 23 Νοεμβρίου 2020 και οι ενταγμένοι Δήμοι ανήλθαν σε 254. 

Fiat 500 “GO easy”: Αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος και χωρίς δεσμεύσεις

  • PDF

Με το ειδικά σχεδιασμένο για το νέο ηλεκτρικό 500, πρόγραμμα GO easy, η Fiat κάνει πράξη την υπόσχεση της για την προσιτή και χωρίς δεσμεύσεις απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Διαχρονικά η φιλοσοφία της Fiat είναι να δημιουργεί πρωτοποριακές λύσεις αυτοκίνησης, οι οποίες όμως παράλληλα είναι προσιτές για το ευρύ κοινό. Μοντέλα όπως το 500 και το Panda αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα, αφού χάρη στον ξεχωριστό τους χαρακτήρα αλλά και στο προσιτό κόστος αγοράς και χρήσης δημιούργησαν τη δίκη τους σχολή, επιτυγχάνοντας εκατομμύρια πωλήσεων και φέρνοντας μια επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου.

Με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500, η Fiat ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, με ένα μοντέλο που ήρθε με τη σειρά του να αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης. Με μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως η διάθεση τριών αμαξωμάτων (hatchback, cabrio και 3+1), δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, αυξημένη αυτονομία (έως 460χλμ.) αλλά και εξαιρετικά προηγμένο σύστημα πολυμέσων, το ηλεκτρικό 500 αποτελεί το πλέον ολοκληρωμένο μοντέλο μηδενικών ρύπων της κατηγορίας.

Ένα τόσο πρωτοποριακό μοντέλο, δεν θα μπορούσε παρά να συνοδεύεται και από ένα εξίσου πρωτοποριακό πρόγραμμα απόκτησης, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τη δέσμευση της Fiat για την παροχή προηγμένων και παράλληλα προσιτών αυτοκινήτων. Με το ειδικά σχεδιασμένο για το νέο ηλεκτρικό  500, πρόγραμμα “GO easy”, το μοντέλο είναι διαθέσιμο με προκαταβολή από μόλις 5.963 ευρώ και μηνιαία δόση 288 ευρώ. Σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος χρήσης ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το “GO easy” κάνει πραγματικά προσιτό για όλους το ηλεκτρικό Fiat 500.

Το “GO easy”, το οποίο αποτελεί κομμάτι του καινοτόμου προγράμματος e-FREEWAYS της FCA Bank, δεν σταματά στην ευκολία απόκτησης, αλλά προσφέρει και την ευελιξία που αναζητά κάποιος κατά την αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνθήκες, το “GO easy”, καταρρίπτει τις συνήθεις δεσμεύσεις που συνοδεύουν την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επιτρέποντας στο χρήστη να διασφαλίσει την μελλοντική αξία του αυτοκινήτου του ή ακόμα και να αλλάξει το αυτοκίνητο με ίδιο ή άλλου τύπου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Fiat 500 “GO easy” οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων της μάρκας σε όλη την Ελλάδα και στις ακόλουθες ιστοσελίδες.

ΠΑΡΟΧΗ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ «ΦΟΡΤΙΖΩ» MΕ ΤΗΝ BMW ChargeCard

  • PDF

Με την BMW ChargeCard έχετε τη δυνατότητα να φορτίσετε δωρεάν το αυτοκίνητό σας, στο Δίκτυο Δημόσιας Φόρτισης «Φορτίζω». Η υπηρεσία δωρεάν δημόσιας φόρτισης παρέχεται από την BMW από το 2014 στους κατόχους BMW i3. Aπό τον Ιανουάριο του 2020, επεκτάθηκε και στους κατόχους Plug-in υβριδικών μοντέλων BMW και η διάρκεια ισχύος της παροχής αυξήθηκε από τους 12 στους 24 μήνες (η παροχή ισχύει μόνο για πελάτες στο κανάλι λιανικής πώλησης και μόνο για καινούρια αυτοκίνητα).

 

Η πρόσβαση στους φορτιστές (AC/DC) του συνεχόμενα αναπτυσσόμενου πανελλαδικού Δικτύου «Φορτίζω» γίνεται μέσω της BMW ChargeCard, μιας κάρτας RFID, η οποία παραδίδεται κατά την παραλαβή του αυτοκίνητου. Με την BMW ChargeCard, εξασφαλίζεται η εύκολη και απρόσκοπτη απεριόριστη φόρτιση του αυτοκινήτου σας, για το χρονικό διάστημα ισχύος της παροχής. Εναλλακτικά, ο κάτοχος της BMW ChargeCard, μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση τους σταθμούς φόρτισης και μέσω εφαρμογής κινητού τηλεφώνου Android ή iOS (μετά από επικοινωνία με το Δίκτυο «Φορτίζω»). Επιπρόσθετα, οι σταθμοί φόρτισης του Δικτύου «Φορτίζω» εμφανίζονται στους χάρτες των συστημάτων πλοήγησης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων BMW/BMW i. Περισσότερες πληροφορίες για το Δίκτυο “Φορτίζω” μπορείτε να βρείτε μέσω του συνδέσμου www.fortizo.gr

 

Η υπηρεσία απεριόριστης δωρεάν δημόσιας φόρτισης αποτελεί καινοτόμο πρακτική, έχει ως στόχο την επιπρόσθετη μείωση του κόστους χρήσης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αλλά και την εξοικείωσή των χρηστών με τη διαδικασία της δημόσιας φόρτισης.

 

Η BMW έχει ήδη κατακτήσει την κορυφαία διάκριση του Gold Award στο θεσμό “Mobility Awards 2019”, για τη συγκεκριμένη  παρεχόμενη υπηρεσία.

 

Το νέο SEAT Leon κατακτά τον τίτλο "AUTOBEST 2021"

  • PDF

Το νέο SEAT Leon κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Βραβείο για το "Best Buy Car of Europe 2021" από το AUTOBEST. Η κριτική επιτροπή του AUTOBEST αποτελείται από 31 κριτές από ισάριθμες Ευρωπαϊκές χώρες και περιλαμβάνει μερικούς από τους πιο αναγνωρισμένους δημοσιογράφους αυτοκινήτων από όλη την Ευρώπη. Είναι η δεύτερη φορά στα 70 χρόνια ιστορίας της SEAT που η εταιρεία κατακτά την κορυφαία αυτή τιμή, αφού το 2017, το SEAT Ateca πήρε το ίδιο βραβείο. Η επιτυχία αυτή υπογραμμίζει την αφοσίωση στην ανάπτυξη οχημάτων που ξεπερνούν τα συνηθισμένα και προσφέρουν κάτι πραγματικά εξαιρετικό στην αγορά.

Το ολοκαίνουργιο SEAT Leon έχει ένα εκπληκτικό ιστορικό, σε όλες τις γενιές του, με περισσότερες από 2, 3 εκατομμύρια μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί. Το SEAT Leon είναι best seller στην Ισπανία από το 2014 και η εισαγωγή της τέταρτης γενιάς έφερε στην αγορά το καλύτερο Leon που η SEAT κατασκεύασε ποτέ.

Η επιτυχία του SEAT Leon έχει βασιστεί σε μια επένδυση ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, η οποία του επέτρεψε να περάσει στο επόμενο επίπεδο όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, την αποτελεσματικότητα, τον δυναμισμό και την ασφάλεια, αλλά και να προετοιμάσει κατάλληλα τις εγκαταστάσεις παραγωγής, καθώς για πρώτη φορά διατίθεται και με ένα plug-in υβριδικό σύστημα , εκτός από τις υπόλοιπες επιλογές.

Το νέο SEAT Leon σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη, για να διατηρήσει τη θέση του ως βασικός πυλώνας στη γκάμα της μάρκας. Μεγαλύτερα επίπεδα συνδεσιμότητας, που το καθιστούν πραγματικά μέρος της ψηφιακής μας ζωής και το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της μάρκας. Το νέο Leon διαθέτει μια πλήρη γκάμα τύπων κινητήρα; βενζίνης (TSI), ντίζελ (TDI), συμπιεσμένου φυσικού αερίου (TGI), ήπιο υβριδικό (eTSI) και Plug-in Hybrid (eHYBRID), δίνοντας στους οδηγούς ένα όχημα που ταιριάζει απόλυτα με τον τρόπο ζωής τους και τις ανάγκες τους. Η ενσωμάτωση των πιο προηγμένων διαθέσιμων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, καθιστούν το SEAT Leon ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Η πρόοδος στο νέο SEAT Leon όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και την ασφάλεια, που πρόσφατα αναδείχθηκε από τα πέντε αστέρια στο Euro NCAP 2020, έχουν επιτευχθεί, χάρη στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB Evo του οχήματος, παρέχοντας τα εργαλεία που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός οχήματος που ικανοποιεί τις ποικίλες ανάγκες των πελατών της SEAT.

Τα βραβεία AUTOBEST είναι από τα πιο διάσημα στην Ευρώπη και διεξάγονται ανελλιπώς από την ίδρυσή τους το 2001. Οι 31 δημοσιογράφοι που απαρτίζουν την επιτροπή είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τη γκάμα κινητήρων του SEAT Leon – συμπεριλαμβανομένης της υβριδικής έκδοσης plug-in - κατά τη διάρκεια της τελικής δοκιμασίας, που πραγματοποιήθηκε στην Αυστρία στις αρχές Νοεμβρίου.

Την Ελλάδα εκπροσωπεί στην κριτική επιτροπή του Autobest, ο δημοσιογράφος και εκδότης της free press εφημερίδας motori Γιάννης Σταυρόπουλος.

Ξεκινούν καθημερινές δοκιμές για το BMW i Hydrogen NEXT με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

  • PDF

Το BMW Group ξεκινά τις δοκιμές οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου σε πραγματικές συνθήκες σε Ευρωπαϊκούς δρόμους. Πρωτότυπα του BMW i Hydrogen NEXT θα αξιολογηθούν για την αποτελεσματική συνεργασία των συστημάτων τους - σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών CO2, ειδική τεχνολογία πλαισίου και ηλεκτρονικά συστήματα – υπό πραγματικές συνθήκες. Το BMW i Hydrogen NEXT είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο, μετατρέποντάς το σε ηλεκτρισμό σε μία κυψέλη καυσίμου. Το πρόσφατα λανσαρισμένο πρόγραμμα δοκιμών θα προετοιμάσει το δρόμο για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής με αυτή τη βιώσιμη τεχνολογία κίνησης, βασισμένο στην BMW X5, το οποίο θα παρουσιάσει το BMW Group περί τα τέλη του 2022. Εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αυτών των οχημάτων θα αποφέρουν πρακτική εμπειρία από τη χρήση αυτής της βιώσιμης τεχνολογίας.

 

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τα φόντα να πλαισιώσει μακροπρόθεσμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα  plug-in υβριδικά συστήματα και τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας στη στρατηγική ευέλικτων συστημάτων κίνησης του BMW Group. Θα μπορούσε να αποτελέσει μία ελκυστική εναλλακτική λύση έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης με μπαταρία – κυρίως για πελάτες που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε υποδομή φόρτισης ή που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις. «Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μία ελκυστική επιλογή για βιώσιμα συστήματα κίνησης – κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων», σύμφωνα με τον Frank Weber, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τον τομέα Εξέλιξη. «Γι’ αυτό οι δοκιμές στο δρόμο οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας στον τομέα έρευνας & εξέλιξης».

 

Όπως στον ανεφοδιασμό ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι και στο BMW i Hydrogen NEXT η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε τρία ή τέσσερα λεπτά με καύσιμο που διασφαλίζει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

 

Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με έμφαση στην απόδοση, ασφάλεια, άνεση, αξιοπιστία – και στην οδηγική απόλαυση.

Κεντρικό στοιχείο των δοκιμών του BMW i Hydrogen NEXT στο δρόμο που ήδη ξεκίνησαν είναι η ακριβής ρύθμιση του λογισμικού που ελέγχει όλες τις λειτουργίες οδήγησης και διαχείρισης. Το σύστημα κυψελών καυσίμου, τα ρεζερβουάρ υδρογόνου, η μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας και η κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος έχουν προηγουμένως δοκιμαστεί ανεξάρτητα και μαζί σε εκατοντάδες εργαστηριακές δοκιμές. Μετά από αυτές τις λειτουργικές δοκιμές ακολουθούν τώρα οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στο δρόμο. Το εντατικό πρόγραμμα, που διεξάγεται σε πραγματικές συνθήκες με χιλιάδες χιλιόμετρα σε αληθινές συνθήκες κυκλοφορίας, βοηθά τους μηχανικούς εξέλιξης να αξιολογήσουν την απόδοση, ασφάλεια, άνεση και αξιοπιστία όλων των εξαρτημάτων. Την ίδια στιγμή, το πρόγραμμα δοκιμών είναι σχεδιασμένο για να διασφαλίζει τη γνώριμη οδηγική απόλαυση BMW – ακόμα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, με χρήση πρωτοποριακής τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

 

Το BMW i Hydrogen NEXT χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου προερχόμενες από τη συνεργασία με την Toyota Motor Corporation στον τομέα προϊοντικής εξέλιξης. Οι κυψέλες – ως μεμονωμένα εξαρτήματα - προέρχονται από την Toyota, ενώ η συστοιχία κυψελών καυσίμου και ολόκληρο το σύστημα κίνησης είναι προϊόν του BMW Group. Η συνεργασία που ξεκίνησε το 2013 στοχεύει στη βελτιστοποίηση της καθημερινής πρακτικότητας και την επεκτασιμότητα της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου για χρήση στα αντίστοιχα οχήματα παραγωγής κάθε εταιρείας μέσω εντατικής ανταλλαγής τεχνογνωσίας.

 

Τυπικές, δυναμικές επιδόσεις BMW από ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που αποδίδει 275 kW /374 hp .

Το ολοκληρωμένο σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen NEXT συνδυάζει τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου με BMW eDrive 5ης γενιάς – που ήδη χρησιμοποιείται στις BMW iX3 και σύντομα στις BMW iX και BMW i4. Η ενέργεια παράγεται στην κυψέλη καυσίμου ως αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης μεταξύ του υδρογόνου που μεταφέρεται από το όχημα και του οξυγόνου του αέρα. Αυτό προσφέρει ηλεκτρική ισχύ 125 kW/170 hp. Ένας μετατροπέας τάσης που βρίσκεται κάτω από την κυψέλη καυσίμου προσαρμόζει την τάση του σε αυτή του ηλεκτροκινητήρα που κινεί το BMW i Hydrogen NEXT.

 

Η ενέργεια που αποθηκεύεται σε μία μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας χρησιμοποιείται επίσης για σύντομες δυνατές επιταχύνσεις όπως αυτές που απαιτούν οι προσπεράσεις. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα αποδίδει ισχύ 275 kW/374 hp η οποία αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτή του ισχυρότερου εξακύλινδρου εν σειρά βενζινοκινητήρα που χρησιμοποιείται σε μοντέλα BMW – επιτυγχάνοντας τις δυναμικές επιδόσεις για τις οποίες φημίζεται η μάρκα.

 

Η ενέργεια η οποία αποθηκεύεται στη μπαταρία παράγεται με ιδιαίτερα αποδοτικό τρόπο κατά την ανάκτηση ενέργειας στις φάσεις όπου το όχημα ρολάρει ή φρενάρει. Το υδρογόνο που χρειάζεται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο ρεζερβουάρ με πίεση 700-bar τα οποία κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), και μαζί χωράνε έξι κιλά υδρογόνου. Η ελεγχόμενη με ακρίβεια αντίδραση με το οξυγόνο στην κυψέλη καυσίμου παράγει ηλεκτρισμό, ενώ μοναδικές εκπομπές του συστήματος κίνησης είναι οι υδρατμοί.

ΜΙΝΕΤΤΑ electrify: Νέα προγράμματα ασφάλισης ηλεκτρικών οχημάτων από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

  • PDF

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης η οποία στρέφεται με γρήγορους ρυθμούς στην χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοινώνει τη δημιουργία των εξειδικευμένων προγράμματων MINETTA electrify για αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.

Τα τέσσερα (4) πακέτα MINETTA electrify διαμορφώνονται ως εξής:

πακέτο 1: βασικές καλύψεις αλλά και καλύψεις πέραν των υποχρεωτικών από τη Νομοθεσία

πακέτο 2: επιπλέον καλύψεις για φωτιά και φυσικά φαινόμενα

πακέτο 3: επιπλέον καλύψεις για κλοπή

πακέτο 6: πλήρης μικτή

Σημειώνεται ότι στα προγράμματα MINETTA electrify, πέραν των πληρέστατων καλύψεων που περιλαμβάνονται σε όλα τα συμβόλαια οχημάτων της Εταιρείας, προσφέρονται και αρκετές καλύψεις που αφορούν αποκλειστικά τα ηλεκτρικά οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο προκύπτει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων τα οποία δεν αποτελούν απλά μετονομασία υφιστάμενων προγράμματων για τα συμβατικά οχήματα, αλλά διασφαλίζουν τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων – πάντα βάσει των όρων του προγράμματος - και επιπρόσθετα σε ότι αφορά:

  • Αστική Ευθύνη κατά τη φόρτιση του οχήματος
  • Προσωπικό ατύχημα οδηγού κατά τη φόρτιση
  • Κλοπή καλωδίων φόρτισης
  • Ενοικίαση μπαταριών ή οχήματος αντικατάστασης
  • Υλικές ζημιές κατά τη φόρτιση (καλωδίων αλλά και του ίδιου του οχήματος)

Στα προγράμματα MINETTA electrify μπορούν να ασφαλιστούν επιβατικά Ι.Χ. και TAΞI, ενώ η Εταιρεία,  στοχεύει στο να εμπλουτίσει άμεσα  την πρότασή της προς τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων με επιπρόσθετες παροχές και καλύψεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στους – συνεργαζόμενους με την ΜΙΝΕΤΤΑ – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ή στο www.minetta.gr/el/static/electrify

 

ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

J

ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

JA Teline IV

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

JA Teline IV

ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ

JA Teline IV

ΒΙΟΜΑΖΑ

Avatar