joomla templates Energy Invest

"Επενδύουμε στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον"

Fri06182021

Back ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ειδησεις - Εταιρειες Ειδήσεις για Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΜΙΝΕΤΤΑ electrify: Νέα προγράμματα ασφάλισης ηλεκτρικών οχημάτων από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

  • PDF

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης η οποία στρέφεται με γρήγορους ρυθμούς στην χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοινώνει τη δημιουργία των εξειδικευμένων προγράμματων MINETTA electrify για αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.

Τα τέσσερα (4) πακέτα MINETTA electrify διαμορφώνονται ως εξής:

πακέτο 1: βασικές καλύψεις αλλά και καλύψεις πέραν των υποχρεωτικών από τη Νομοθεσία

πακέτο 2: επιπλέον καλύψεις για φωτιά και φυσικά φαινόμενα

πακέτο 3: επιπλέον καλύψεις για κλοπή

πακέτο 6: πλήρης μικτή

Σημειώνεται ότι στα προγράμματα MINETTA electrify, πέραν των πληρέστατων καλύψεων που περιλαμβάνονται σε όλα τα συμβόλαια οχημάτων της Εταιρείας, προσφέρονται και αρκετές καλύψεις που αφορούν αποκλειστικά τα ηλεκτρικά οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο προκύπτει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων τα οποία δεν αποτελούν απλά μετονομασία υφιστάμενων προγράμματων για τα συμβατικά οχήματα, αλλά διασφαλίζουν τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων – πάντα βάσει των όρων του προγράμματος - και επιπρόσθετα σε ότι αφορά:

  • Αστική Ευθύνη κατά τη φόρτιση του οχήματος
  • Προσωπικό ατύχημα οδηγού κατά τη φόρτιση
  • Κλοπή καλωδίων φόρτισης
  • Ενοικίαση μπαταριών ή οχήματος αντικατάστασης
  • Υλικές ζημιές κατά τη φόρτιση (καλωδίων αλλά και του ίδιου του οχήματος)

Στα προγράμματα MINETTA electrify μπορούν να ασφαλιστούν επιβατικά Ι.Χ. και TAΞI, ενώ η Εταιρεία,  στοχεύει στο να εμπλουτίσει άμεσα  την πρότασή της προς τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων με επιπρόσθετες παροχές και καλύψεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στους – συνεργαζόμενους με την ΜΙΝΕΤΤΑ – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ή στο www.minetta.gr/el/static/electrify

 

Η Ελληνική Δημοκρατία και το Volkswagen Group θα καταστήσουν την Αστυπάλαια νησί-πρότυπο στην κινητικότητα, με ουδέτερο κλιματικό αποτύπωμα.

  • PDF

Το Volkswagen Group και η Ελληνική Δημοκρατία θα δημιουργήσουν ένα πρωτοποριακό σύστημα κινητικότητας στην Αστυπάλαια. Για το σκοπό αυτό, το τρέχον σύστημα μεταφορών στο νησί θα αντικατασταθεί από την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων και την παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας. Μακροπρόθεσμα, η Αστυπάλαια θα καταστεί ένα νησί-πρότυπο για την κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα. Ένα σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας (Memorandum of Understanding) υπεγράφη σήμερα στην Αθήνα και στο Βόλφσμπουργκ, από τον κ. Κωνσταντίνο Φραγκογιάννη, Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια και τον Dr. Herbert Diess, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Volkswagen Group, αντίστοιχα. Οι νέες υπηρεσίες κινητικότητας, όπως ο διαμοιρασμός ή η κοινή χρήση οχημάτων θα βοηθήσουν στη μείωση και τη βελτιστοποίηση της κυκλοφορίας. Η ενέργεια θα παράγεται κυρίως από τοπικές πηγές πράσινης ενέργειας, όπως η ηλιακή και η αιολική. Το έργο αρχικά θα διαρκέσει έξι χρόνια.

Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, Πρωθυπουργός της Ελλάδας, δήλωσε: «Πιστεύω ακράδαντα στις συνεργασίες. Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να επιτύχουν μόνες τους και ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να είναι η απάντηση σε κάθε ερώτημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η φιλόδοξη προσπάθεια είναι το αποτέλεσμα στενής συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Volkswagen Group. Ένας παγκόσμιος ηγέτης στην αυτοκινητοβιομηχανία που στοχεύει να καταστήσει το στόλο των οχημάτων του και την εταιρεία κλιματικά ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050, σε συνεργασία μαζί μας, ένα Ευρωπαϊκό Έθνος σε πλήρη μετασχηματισμό.»

Ο Dr. Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος του Volkswagen Group, δήλωσε: «Πολιτικοί, επιχειρήσεις και κοινωνία έχουν κοινή ευθύνη για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι η 100% κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα για όλους. Και το Astypalea Project θα επιδείξει ότι αυτό είναι εφικτό ήδη σήμερα. Η ηλεκτροκινητικότητα και η έξυπνη κινητικότητα θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής, συμβάλλοντας παράλληλα σε ένα μέλλον κλιματικά ουδέτερο ως προς τον άνθρακα.»

Ο κ. Κωνσταντίνος Φραγκογιάννης, Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, δήλωσε: «Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα για την Αστυπάλαια, την Περιφέρεια Δωδεκανήσου, το Αιγαίο Πέλαγος και όλη την Ελλάδα. Σήμερα ξεκινάμε το πρώτο πρόγραμμα «Smart Green Island» στη χώρα μας, το οποίο σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή για το μέλλον μας. Οι ηλεκτρικές μεταφορές και ένα ολιστικό, πράσινο και αειφόρο σχέδιο δράσης θα έχουν θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των κατοίκων του νησιού. Σε συνδυασμό με ένα πρωτοποριακό σύστημα δημόσιων μεταφορών, μετατρέπουμε τις φουτουριστικές ιδέες σε πραγματικότητα. Σήμερα, η Ελλάδα δείχνει ότι είναι έτοιμη να υιοθετήσει πρωτοποριακές, καινοτόμες και εμβληματικές επενδύσεις που οδηγούν την κοινωνία σε ένα άλλο επίπεδο διασύνδεσης, έξυπνης βιωσιμότητας και έμφυτης χρηστικότητας.

Ο κ. Αντώνης Μαυριδόγλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Kosmocar, δήλωσε σχετικά: «Η απόφαση της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Volkswagen Group, να καταστήσουν την Αστυπάλαια ως το πρώτο νησί-πρότυπο της Ευρώπης, όπου η μετακίνηση θα είναι έξυπνη και φιλική για τους κατοίκους και τους επισκέπτες του, με ουδέτερο κλιματικό αποτύπωμα, είναι ιδιαίτερα  σημαντική για την χώρα μας και το Volkswagen Group. Εμείς στην Kosmocar, που για 50 χρόνια αντιπροσωπεύουμε την Volkswagen στην Ελλάδα, νιώθουμε περήφανοι για τη συμβολή μας σε αυτό το σημαντικό εγχείρημα.»

Το Volkswagen Group έχει δεσμευθεί για την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας του Παρισιού και σκοπεύει να καταστεί κλιματικά ουδέτερο έως το 2050, έχει δε εκπονήσει σχετικά τη στρατηγική αειφορίας «goTOzero».

 

 

Ξεκινά η παραγωγή συστημάτων e-drive για τις αμιγώς ηλεκτρικές BMW iX και BMW i4.

  • PDF

Το BMW Group συνεχίζει την επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Ντίνγκολφινγκ.

  • Συστήματα E-drive για 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το χρόνο από το 2022.
  • Αποκλειστική τεχνογνωσία σε συστήματα κίνησης: Έναρξη παραγωγής για την 5η γενιά μπαταριών υψηλής τάσης στη Γερμανία.
  • Επιτυχημένος μετασχηματισμός για την παραγωγή συστημάτων e-drive.

Μόναχο/Ντίνγκολφινγκ. Η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης 5ης γενιάς και modules μπαταριών για χρήση στις BMW iX* και BMW i4 ξεκινά στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Ντίνγκολφινγκ. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αυξάνει τη δυναμικότητα παραγωγής ηλεκτροκινητήρων 5ης γενιάς που κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ για την BMW iX3* από το 2020 και θα χρησιμοποιούνται στις BMW iX* και BMW i4. «Εκτιμούμε ότι τουλάχιστον το 50% των οχημάτων που παραδίδουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο θα είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2030. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο βασιζόμαστε στην εκτενή τεχνογνωσία μας στα συστήματα κίνησης: Αυξάνουμε την παραγωγή στις υπάρχουσες μονάδες παραγωγής συστημάτων κίνησης – όπως εδώ στο Ντίνγκολφινγκ – και αναβαθμίζουμε τις δυνατότητες άλλων αντίστοιχων μονάδων – όπως πρόσφατα στο Ρέγκενσμπουργκ και τη Λειψία», εξήγησε ο Dr. Michael Nikolaides, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Παραγωγή Κινητήρων & E-Drive, BMW Group.

 

Το BMW Group επενδύει πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής για συστήματα e-drive στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ, μεταξύ 2020 και 2022. Από το 2022, θα κατασκευάζει συστήματα e-drive για πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα. Το BMW Group θα επενδύσει συνολικά περίπου 790 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση της δυναμικότητας για εξαρτήματα συστημάτων ηλεκτροκίνησης στις εγκαταστάσεις παραγωγής της σε Ντίνγκολφινγκ, Λειψία, Ρέγκενσμπουργκ και Στέιρ μεταξύ 2020 και 2022.

 

Η παραγωγή της BMW iX* θα ξεκινήσει σύντομα στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ, και θα ακολουθήσει η παραγωγή της BMW i4 στο εργοστάσιο του Μονάχου φέτος το φθινόπωρο. Τα ενιαία συστήματα e-drive και οι μπαταρίες υψηλής τάσης γι’ αυτά τα οχήματα θα κατασκευάζονται στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Ντίνγκολφινγκ. Το BMW Group ήδη ξεκίνησε την παραγωγή εξαρτημάτων μπαταριών στα εργοστάσια του Ρέγκενσμπουργκ και της Λειψίας τον Απρίλιο και το Μάιο του 2021. Σύμφωνα με την αυξανόμενη ζήτηση των συστημάτων e-drive, τα εργοστάσια του BMW Group στο Λάντσχουτ και το Στέιρ επιταχύνουν επίσης την παραγωγή για τα κελύφη συστημάτων e-drive.

 

Παραγωγή συστημάτων τεχνολογίας BMW eDrive 5ης γενιάς .
Η ισχύς και το ενεργειακό περιεχόμενο των συστημάτων κίνησης και των μπαταριών υψηλής τάσης με τεχνολογία BMW eDrive 5ης γενιάς μπορούν να κλιμακωθούν με ευελιξία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προσαρμοστούν άριστα ώστε να υποστηρίζουν διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων.

 

Κάθε όχημα χρησιμοποιεί δύο ενιαία σε μεγάλο βαθμό συστήματα e-drive, που συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο σε ένα κέλυφος. Με βάση τη σχεδιαστική αρχή του υπάρχοντος ρότορα με ρεύμα διέγερσης στον ηλεκτροκινητήρα, η 5η γενιά e-drive δεν απαιτεί υλικά που κατατάσσονται στις σπάνιες γαίες.

 

Η τεχνολογία BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μία μπαταρία υψηλής τάσης με προηγμένη τεχνολογία κυψελών. Το BMW Group συνήψε συμφωνία με τους προμηθευτές του για την αποκλειστική χρήση ανανεώσιμης πράσινης ενέργειας στην παραγωγή κυψελών μπαταριών 5ης γενιάς. Ολόκληρη η μπαταρία υψηλής τάσης προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά στους τομείς απόδοσης, φόρτισης και αποφόρτισης, αντοχής και ασφάλειας. Η τεχνικά τροποποιημένη διαδικασία παραγωγής για modules μπαταριών έχει αναπτυχθεί περαιτέρω έτσι ώστε οι διαφορετικές εκδόσεις των modules να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής – σύμφωνα με την αυξανόμενη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων και επιπέδων επιδόσεων. Τα συστήματα παραγωγής είναι εξαιρετικά ευέλικτα και προσαρμοζόμενα. Τα modules μπαταριών κατασκευάζονται από πρισματικές κυψέλες μπαταριών από έναν προμηθευτή που τις παραδίδει στο αντίστοιχο εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group. Ένα αρθρωτό σύστημα που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά επιτρέπει την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης που προορίζονται για κάθε μοντέλο από αυτά τα modules με ευέλικτη διάταξη.

 

Η εταιρεία διαθέτει εξαιρετική τεχνογνωσία και εμπειρία, τόσο στην τεχνολογία κυψελών μπαταριών όσο και στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης για κάθε μοντέλο. Το BMW Group διεξάγει βασική έρευνα στους τομείς χημείας και σχεδίασης κυψελών στο δικό του κέντρο Αριστείας Κυψελών Μπαταριών. Το BMW Group κατασκευάζει επίσης πρωτότυπα κυψελών μπαταριών. Αυτές οι πρωτότυπες κυψέλες μπαταριών χρησιμοποιούνται σε δοκιμές για την αξιολόγηση της ωριμότητας εξέλιξης των κυψελών και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών παραγωγής. Επιπλέον, η δημιουργία πρωτοτύπων κυψελών μπαταριών χρησιμεύει για την αναγνώριση των δυνατοτήτων των διαδικασιών και τη βελτιστοποίησή τους. Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group αποκτά λεπτομερή τεχνογνωσία για ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα των κυψελών μπαταριών και των αποφασιστικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι χημικές και τεχνικές ιδιότητές τους. Ως εκ τούτου, οι κυψέλες μπαταριών κατασκευάζονται σύμφωνα με ακριβείς προδιαγραφές που βασίζονται στις εξατομικευμένες απαιτήσεις κάθε οχήματος.

 

Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E - Drive .
Μετά από ευρεία επέκταση, το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive προσφέρει τώρα ωφέλιμη επιφάνεια 125.000 m2. Εδώ η εταιρεία κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες και τα απαραίτητα εξαρτήματα, καθώς και μπαταρίες υψηλής τάσης και modules μπαταριών. Μία επίστρωση βαφής εφαρμόζεται στις κυψέλες των μπαταριών εδώ. Η επίστρωση αυξάνει τη μηχανική αντοχή και τη θερμική αγωγιμότητα, βελτιώνοντας επομένως τη μόνωση και την ψύξη των ακόμα ισχυρότερων κελυφών μπαταριών πέμπτης γενιάς.

 

Στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ κατασκευάζονται στάνταρ μπαταρίες υψηλής τάσης και modules μπαταριών από το 2013, όταν άρχισε να παράγεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group, το BMW i3*. Οι πρώτες γραμμές παραγωγής για ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά λειτούργησαν εκεί το 2014. Το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive αναπτύσσεται σταθερά από τότε. Το εργοστάσιο κατασκευάζει επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης για το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE* από το 2019 και, από το 2020, το ενιαίο σύστημα e-drive 5ης γενιάς που χρησιμοποιείται στην BMW iX3*. Η παραγωγή των ακόμα ισχυρότερων μπαταριών υψηλής τάσης για τις BMW iX* και BMW i4 ξεκινά τώρα. Συστήματα e-drive για μελλοντικά μοντέλα θα κατασκευάζονται επίσης στις ευέλικτες γραμμές παραγωγής.

 

Δεξιότητες για μακροχρόνιες, βιώσιμες θέσεις εργασίας.
Καθώς το BMW Group επιδιώκει συστηματικά την πρόοδο στην ηλεκτροκίνηση, εξελίσσονται συνεχώς και οι απαιτήσεις από τους εργαζόμενους και τους τομείς ευθύνης τους. «Εξελίσσουμε τα άτομα που εργάζονται στην παραγωγή συστημάτων e-drive σχεδόν αποκλειστικά μέσω αναδιοργάνωσης του προσωπικού. Διαμορφώνουμε ενεργά τη διαδικασία μετασχηματισμού και αξιοποιούμε τα προσόντα των εργαζομένων μας για να μπορούμε να αναπτύσσουμε μακροχρόνιες βιώσιμες θέσεις εργασίας», εξηγεί ο κ. Nikolaides.

 

Το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E - Drive στο Ντίνγκολφινγκ αυτή τη στιγμή απασχολεί σχεδόν 1.400 εργαζόμενους. Μέχρι το τέλος του 2021, περίπου 1.900 άτομα αναμένεται να εργάζονται στην παραγωγή συστημάτων e-drive στο Ντίνγκολφινγκ.

 

Οι εργαζόμενοι στην παραγωγή παρακολουθούν προγράμματα επιμόρφωσης στο κέντρο εκπαίδευσης, όπου γίνεται επαγγελματική εκπαίδευση και χρησιμοποιούνται και άλλες μέθοδοι εκπαίδευσης για να μπορούν οι εργαζόμενοι να προετοιμάζονται εντατικά για τα νέα τους καθήκοντα. Οι γνώσεις και δεξιότητες των εργαζομένων επεκτείνονται στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης, και αναβαθμίζονται συνεχώς. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια διεξάγονται σε αίθουσα, σε σταθμούς εργασίας για πρακτική εξάσκηση και απευθείας στις γραμμές παραγωγής. Οι ψηφιακές μέθοδοι και η επαυξημένη πραγματικότητα διαδραματίζουν πιο σημαντικό ρόλο από ποτέ. Χάρη σε αυτές τις μεθόδους, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια συνεχίστηκαν με ασφάλεια και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τηρώντας τους υγειονομικούς κανόνες και τα μέτρα ασφαλείας.

 

«Το κέντρο εκπαίδευσης υιοθετεί μία ολιστική μέθοδο που υποστηρίζει τους εργαζόμενους σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους εξέλιξης και επιμόρφωσης, από την πρώτη τους μέρα στην παραγωγή», αναφέρει ο Dr. Sven Jochmann, επικεφαλής Παραγωγής E-Drive στα εργοστάσια των Ντίνγκολφινγκ, Λαντσχουτ, Ρέγκενσμπουργκ και Λειψίας. «Πέρα από τους εκπαιδευτές και τους διευθυντές, νέοι συνάδελφοι υποστηρίζονται επίσης από μέντορες οι οποίοι τους βοηθούν να προσανατολίζονται άμεσα στο νέο εργασιακό περιβάλλον τους», πρόσθεσε ο Jochmann.

 

Μετασχηματισμός του εργοστασίου του Ντίνγκολφινγκ.
Το εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ αποτελεί πρωταρχικό παράδειγμα του επιτυχημένου μετασχηματισμού των εργοστασίων του BMW Group για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. Η παραγωγή συστημάτων e-drive, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών υψηλής τάσης πραγματοποιείται σε ένα υπάρχον κτίριο, ηλικίας σχεδόν 50 ετών, και όχι σε κάποιο νέο χώρο. Η υποδομή προσαρμόστηκε στις νέες απαιτήσεις και επεκτάθηκε ανάλογα. Υπάρχει ένα σύγχρονο εστιατόριο 300 θέσεων για το προσωπικό και χώρος στάθμευσης 800 οχημάτων. Οι εγκαταστάσεις ολοκληρώνονται με μία αίθουσα logistics εμβαδού 25.000 τετραγωνικών μέτρων, νέα γραφεία και κοινόχρηστους χώρους κοντά στην αίθουσα παραγωγής, καθώς και μία πρόσθετη πύλη εργοστασίου στη νότια πλευρά για βελτιωμένες ροές logistics.

 

Σε επίπεδο βιωσιμότητας, το BMW Group υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης πόρων που καλύπτει ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής παραγωγής, της αλυσίδας εφοδιασμού και της φάσης χρήσης. Στο Ντίνγκολφινγκ, όπως και σε όλες τις τοποθεσίες του BMW Group, η παραγωγή χρησιμοποιεί μόνο πράσινη ενέργεια. Επιπλέον, όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής του BMW Group έγιναν κλιματικά ουδέτερες από φέτος, μέσω αντίστοιχων αντισταθμίσεων και πιστοποιήσεων. Η εταιρεία χρησιμοποιεί πολλούς ακόμα μοχλούς: από τεχνολογία κτιρίων μέχρι ενεργειακά αποδοτικές εγκαταστάσεις και την αυξημένη χρήσει ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ηλεκτρικά φορτηγά θα χρησιμοποιούνται για εσωτερικές μεταφορές αγαθών στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive από το φθινόπωρο.

 

2030: Τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων του BMW Group θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές .
Το BMW Group συνεχίζει τη ραγδαία εντατικοποίηση της ηλεκτροκίνησης: Η εταιρεία θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της χρονιάς: BMW i3*, MINI Cooper SE* και BMW iX3*, καθώς και τις δυο ναυαρχίδες καινοτομίας, BMW iX* και BMW i4.

 

Από τώρα μέχρι το 2025, το BMW Group θα αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο – δέκα φορές παραπάνω από τον αριθμό που πωλήθηκαν το 2020. Με βάση την τρέχουσα πρόβλεψη της αγοράς, η εταιρεία εκτιμά ότι τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων θα προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2030. Συνολικά, την επόμενη δεκαετία, το BMW Group θα κυκλοφορήσει περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους.

 

Παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής συστημάτων e - drive με επίκεντρο τη Γερμανία.
Οι μπαταρίες υψηλής τάσης και τα εξαρτήματα των μπαταριών που απαιτούνται για όλες τις ηλεκτροκίνητες BMW και MINI προέρχονται από τα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών της εταιρείας στο Ντίνγκολφινγκ, τη Λειψία και το Ρέγκενσμπουργκ (Γερμανία), καθώς και από το Σπάρτανμπουργκ (ΗΠΑ) και το Σενγιάνγκ (Κίνα). Το BMW Group έχει τοπικοποιήσει την παραγωγή μπαταριών στην Ταϊλάνδη στο εργοστάσιό του Ραϊόνγκ, όπου συνεργάζεται με το Dräxlmaier Group. Στο Μόναχο βρίσκεται το πιλοτικό εργοστάσιο συστημάτων e-drive και το Battery Cell Competence Centre, όπου το BMW Group διεξάγει πλήρη ανάλυση των διαδικασιών δημιουργίας αξίας για τις κυψέλες μπαταριών και βελτιώνει την τεχνολογία των διαδικασιών παραγωγής.

 

Η εταιρεία κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο  Ντίνγκολφινγκ και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Λάντσχουτ. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Στέιρ κατασκευάζει τα κελύφη για το σύστημα ηλεκτροκίνησης (e-drive) 5ης γενιάς.

 

 

Μέτρα αναβάθμισης μοντέλων BMW για το καλοκαίρι του 2021.

  • PDF

Επέκταση της γκάμας κινητήριων συνόλων για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupe και τη νέα BMW Σειρά 4 Cabrio – Νέα εξωτερικά χρώματα και επενδύσεις καθισμάτων για μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4 – Lane Departure Warning με βελτιστοποιημένη λειτουργικότητα – αυτόματος έλεγχος κλιματισμού 4 ζωνών με φίλτρο νανοσωματιδίων τώρα και για τις BMW Σειρά 5 Sedan, BMW Σειρά 5 Touring, BMW Σειρά 6 Gran Turismo και BMW M5 – βιώσιμα ελαστικά για την BMW X5 xDrive45e.

Μόναχο. Από το καλοκαίρι του 2021, νέα κινητήρια σύνολα, ειδικός εξοπλισμός και πρόσθετες σχεδιαστικές πινελιές για το εξωτερικό και το εσωτερικό θα αυξήσουν την οδηγική απόλαυση, την άνεση και τον εξατομικευμένο χαρακτήρα για ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων BMW. Από τον Ιούλιο του 2021, θα κυκλοφορήσουν τρεις νέες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 4 Coupe, ενώ ένας εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας diesel διατίθεται τώρα για την BMW Σειρά 4 Cabrio. Επιπλέον, πρόσθετα εξωτερικά χρώματα και επενδύσεις καθισμάτων θα προσφέρονται για μοντέλα της BMW Σειράς 3 και Σειράς 4.

Επιπλέον, από το καλοκαίρι του 2021, θα διατίθενται νέοι εξωτερικοί χρωματισμοί για τις BMW Σειρά 1 και BMW Σειρά 2 Gran Coupe και αρκετά μοντέλα θα φέρουν μία αναβαθμισμένη έκδοση του Lane Departure Warning με πρόσθετες λειτουργίες. Προαιρετικός, αυτόματος έλεγχος κλιματισμού 4 ζωνών, στο μέλλον, θα περιλαμβάνει ένα φίλτρο νανοσωματιδίων για τις BMW Σειρά 5, BMW Σειρά 6 Gran Turismo και BMW M5. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW Σειράς 5 Touring μπορούν επίσης να εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και – όπως οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 5 Sedan, BMW Σειράς 7 και BMW X5 – θα περιλαμβάνουν νέες στιλιστικές πινελιές εσωτερικού και εξωτερικού.

 

BMW Σειρά 4 Coupe : Νέα τετρακίνητα μοντέλα και μία BMW M με κλασική πίσω κίνηση ( RWD ).

Από τον Ιούλιο του 2021,  δύο τετρακίνητες εκδόσεις θα προστεθούν στη γκάμα της BMW Σειράς 4 – η νέα BMW 430i xDrive Coupe (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,7 – 6,9 l/100 km κατά WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 176 – 157 g/km κατά WLTP) και η νέα BMW 420i xDrive Coupe (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,5 – 6,6 l/100 km κατά WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 170 – 151 g/km κατά WLTP). Αυτό σημαίνει ότι τα δύο τετρακύλινδρα βενζινοκίνητα μοντέλα μπορούν τώρα να μεταφέρουν ισχύ στο δρόμο με τη βοήθεια ευφυούς τεχνολογίας τετρακίνησης. Η κατανομή ισχύος διατίθεται on demand σε οποιαδήποτε περίπτωση και συνδυάζεται με μετάδοση περισσότερης ισχύος στον πίσω άξονα, για κλασική οδηγική απόλαυση BMW. Με μέγιστη ισχύ 180 kW/245 hp, η BMW 430i xDrive Coupe έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 5,7 δευτ. Για την BMW 420i xDrive Coupe με 135 kW/184 hp, η τιμή αυτή είναι 7,8 δευτ. Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται στάνταρ με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Στην κορυφή της οικογένειας BMW Σειρά 4 Coupe υπάρχει αντίθετη τάση για τις πρόσθετες εκδόσεις. Μέχρι τώρα, το ευφυές σύστημα τετρακίνησης ήταν στάνταρ σε αυτά τα μοντέλα, αλλά στο μέλλον η BMW M440i Coupe (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,1 – 7,4 l/100 km κατά WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 184 – 167 g/km κατά WLTP) θα διατίθεται με κλασική πίσω κίνηση. Κάτω από το καπό της νέας έκδοσης BMW M, ο εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 275 kW/374 hp εγγυάται ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 4,8 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h. Επιπλέον, στην περίπτωση της BMW M440i Coupe, ένα 8-τάχυτο, σπορ κιβώτιο Steptronic και ένα διαφορικό M Sport στον πίσω άξονα βοηθούν στην αποτελεσματική μεταφορά της ισχύος στο δρόμο.

 

Πρεμιέρα για την BMW 430 d Cabrio , νέοι εξωτερικοί χρωματισμοί και επενδύσεις καθισμάτων για την BMW Σειρά 3 και BMW Σειρά 4.

Από τον Ιούλιο του 2021, μία νέα έκδοση κινητήρα θα προστεθεί στη γκάμα κινητήριων συνόλων για τη νέα BMW Σειρά 4 Cabrio. Ο νέος εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας diesel για την BMW 430d Cabrio (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6,0 – 5,3 l/100 km κατά WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 156 – 139 g/km κατά WLTP) αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 hp και μέγιστη ροπή 650 Nm. Η ελκτική ισχύς και η απόδοση του συστήματος κίνησης αυξάνονται χάρη στην υπερσυμπίεση δύο σταδίων και την ήπια υβριδική τεχνολογία με μία μίζα – γεννήτρια 48-volt. Η νέα BMW 430d Cabrio επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,8 δευτ. μόλις.

Η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων επεκτείνεται για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupe και την BMW Σειρά 4 Cabrio, με τα Aventurin Red metallic της BMW Individual και M Brooklyn Grey metallic, και τα δύο διαθέσιμα σε συνδυασμό με το μοντέλο M Sport και με τις M εκδόσεις της BMW Σειράς 4. Προαιρετικά για το εσωτερικό της BMW Σειράς 4 Coupe, τα καθίσματα διατίθενται με περφορέ επένδυση Sensatec σε τέσσερα χρώματα.

Από τον Ιούλιο του 2021, οι επενδύσεις αυτές θα διατίθενται και για τις BMW Σειρά 3 Sedan και BMW Σειρά 3 Touring σε συνδυασμό με τα προαιρετικά σπορ καθίσματα. Παρομοίως, το Aventurin Red metallic της BMW Individual διατίθεται και για μοντέλα της BMW Σειράς 3.

 

BMW Σειρά 1 και BMW Σειρά 2 Gran Coupe : Αναβαθμισμένο πακέτο αποθηκευτικών χώρων, νέα χρώματα.

Η νέα λειτουργία cargo, που αποτελεί ένα είδος προαιρετικού πακέτου αποθηκευτικών χώρων για την BMW Σειρά 1, θα αυξήσει τη μεταβλητότητα του χώρου αποσκευών από τον Ιούλιο του 2021. Με αυτή τη λειτουργία, η γωνία των πλατών των πίσω καθισμάτων μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ακόμα και στην πιο κάθετη θέση, η άνεση για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς είναι εξασφαλισμένη, τουλάχιστον σε ταξίδια μικρών αποστάσεων, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αυξάνεται κατά περίπου 40 λίτρα. Επιπλέον, το πακέτο αποθηκευτικών χώρων για την BMW Σειρά 1, στο μέλλον, θα περιλαμβάνει ένα δίχτυ στη δεξιά πλευρά του χώρου αποσκευών.

Επιπλέον, ένα νέο χρώμα προστίθεται στην παλέτα της BMW Σειράς 1. Στο μέλλον, το compact 5θυρο μοντέλο θα διατίθενται με το Snapper Rocks Blue metallic. Αντίστοιχα, δύο νέα φινιρίσματα εξωτερικού θα διατίθενται με την BMW Σειρά 2 Gran Coupe: Phytonic Blue metallic και Skyscraper Grey metallic.

 

Lane Departure Warning με βελτιστοποιημένη λειτουργικότητα σε στενές λωρίδες.

Από τον Ιούλιο του 2021, το σύστημα Lane Departure Warning θα συμβάλλει περισσότερο από ποτέ στην αύξηση της άνεσης και της ασφάλειας πολλών μοντέλων BMW.  Σε ταχύτητες πάνω από 70 km/h, το σύστημα που βασίζεται σε κάμερα βοηθά τον οδηγό να αποφύγει ακούσιες αλλαγές λωρίδας. Σε αντίστοιχες καταστάσεις, ο οδηγός ειδοποιείται μέσω δόνησης στο τιμόνι. Επιπλέον, μια ροπή διεύθυνσης βοηθά τον οδηγό να επαναφέρει το όχημα στη σωστή θέση στη λωρίδα. Στο μέλλον, σε στενούς επαρχιακούς δρόμους με πλάτος λωρίδας κάτω από 2,60 m και χωρίς σήμανση κεντρικής λωρίδας η ροπή διεύθυνσης θα παρακάμπτεται. Στην περίπτωση επερχόμενων οχημάτων, το όχημα θα μπορεί να πατά στην εξωτερική λωρίδα χωρίς απώλεια της άνεσης.

Το αναβαθμισμένο σύστημα Lane Departure Warning διατίθεται για όλες τις εκδόσεις BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 4, BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 6, BMW Σειράς 7 και BMW Σειράς 8 καθώς και με τις BMW X5, BMW X6, BMW X7, BMW M3, BMW M4, BMW M5 και BMW M8. Τα μοντέλα αυτά εφοδιάζονται στάνταρ με το συγκεκριμένο σύστημα.

 

Νέο για την BMW Σειρά 5, BMW Σειρά 6 Gran Turismo και BMW M 5: αυτόματος έλεγχος κλιματισμού 4-ζωνών με φίλτρο νανοσωματιδίων.

Ο προαιρετικός, αυτόματος έλεγχος κλιματισμού 4-ζωνών προσφέρει ανεξάρτητο έλεγχο θερμοκρασίας και εξαερισμού για τον οδηγό, τον συνοδηγό καθώς και για τους πίσω επιβάτες της δεξιάς και της αριστερής πλευράς. Η τελευταία έκδοση περιλαμβάνει επίσης ένα φίλτρο νανοδωματιδίων, που βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα του αέρα με χρήση  nano-fleece  και στρωμάτων ενεργού άνθρακα. Η τεχνολογία φίλτρου νανοϊνών είναι επίσης ενεργή κατά τη χρήση βοηθητικής λειτουργίας εξαερισμού. Κατά συνέπεια, ο αέρας μέσα στην καμπίνα μπορεί να καθαρίζεται γρήγορα και σχολαστικά πριν το ξεκίνημα ενός ταξιδιού.

Ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού 4-ζωνών με φίλτρο νανοδωματιδίων είναι στάνταρ χαρακτηριστικό για την BMW X7 και ήδη προσφέρεται προαιρετικά για τα πολυτελή sedan της BMW Σειράς 7, τις πολυτελείς σπορ εκδόσεις της BMW Σειράς 8 και για τα μοντέλα BMW X5, BMW X6, BMW X5 M, BMW X6 M και BMW M8. Από τον Ιούλιο, θα διατίθεται επίσης με όλες τις εκδόσεις της BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 6 Gran Turismo και BMW M5.

 

Plug - in υβριδικά μοντέλα με νέες σχεδιαστικές πινελιές.

Σε έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό μοντέλων BMW, η άψογη συνεργασία θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα διασφαλίζει υποδειγματική απόδοση και ένα ξεχωριστό είδος οδηγικής απόλαυσης. Από τον Ιούλιο του 2021, plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 7 και BMW X5 θα αναγνωρίζονται από φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές στο εσωτερικό και το εξωτερικό τους. Νέα ‘διακριτικά σήματα’ στην πίσω πόρτα και το εμπρός φτερό υποδηλώνουν ότι το όχημα είναι “electrified by i”. Επιπλέον, τα λογότυπα BMW στο καπό, την πίσω πόρτα, τις πλήμνες των τροχών και το τιμόνι έχουν πλαίσιο σε BMW i Blue.

Η γκάμα ζαντών αλουμινίου που διατίθενται για τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Touring προσφέρουν νέες δυνατότητες εξατομίκευσης. Τα τρία plug-in υβριδικά μοντέλα εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, στάνταρ. Από τον Ιούλιο του 2021, οι πελάτες μπορούν να επιλέγουν ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις.

 

Βιώσιμα ελαστικά για τα plug - in υβριδικά μοντέλα της BMW X 5: Το BMW Group γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί νέα ελαστικά Pirelli από φυσικό καουτσούκ με πιστοποίηση FSC .

Το BMW Group ενισχύει τη δέσμευσή του στον τομέα της βιωσιμότητας. Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής σε όλο τον κόσμο που εφοδιάζει μοντέλο με ελαστικά από βιώσιμα καλλιεργημένο, πιστοποιημένο φυσικό καουτσούκ και Rayon, ένα υλικό ενίσχυσης του ελαστικού βασισμένο στο ξύλο. Η εταιρεία, αρχικά, θα αγοράζει τα ελαστικά 22 ιντσών αποκλειστικά από την Pirelli και από τον Αύγουστο του 2021, θα τα προσφέρει ως ειδικό εξοπλισμό για την plug-in υβριδική BMW X5 xDrive45e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1,7 – 1,2 l/100 km κατά WLTP, 2,1 – 1,6 l/100 km κατά NEDC, συνδυασμένη κατανάλωση ενέργειας: 27,7 – 24,3 kWh/100 km κατά WLTP, 25,2 – 23,5 kWh/100 km κατά NEDC, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 39 – 27 g/km κατά WLTP, 47 – 37 g/km κατά NEDC).

Η καλλιέργεια και η περίπλοκη  αλυσίδα εφοδιασμού του φυσικού καουτσούκ και του Rayon που χρησιμοποιούνται για τα ελαστικά αυτά είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με τα πολύ απαιτητικά πρότυπα του ανεξάρτητου οργανισμού Forest Stewardship Council (FSC).

Νέες επιλογές εξοπλισμού για την BMW Σειρά 6 Gran Turismo και την BMW X 6.

Εκτός από την καταλληλότητά της για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, η BMW Σειρά 6 Gran Turismo διακρίνεται και για τις δυναμικές αρετές της. Με τα πολυλειτουργικά καθίσματα M, τα οποία από τον Ιούλιο του 2021 θα προστεθούν στη γκάμα ειδικού εξοπλισμού του πολυτελούς μοντέλου, ο οδηγός και ο συνοδηγός θα απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου άνεση και στήριξη σε συνθήκες σπορ οδήγησης. Με ενσωματωμένα προσκέφαλα και βελτιστοποιημένη πλευρική στήριξη σώματος και ώμων, προσφέρουν στον οδηγό μέγιστη σταθερότητα σε δυναμικούς ελιγμούς. Τα πολυλειτουργικά καθίσματα M περιλαμβάνουν επίσης ηλεκτρική ρύθμιση έδρας, γωνίας πλάτης, πλάτους πλάτης, στήριξης μηρών και ύψους προσκέφαλου.

Καινοτομίες στη γκάμα ειδικού εξοπλισμού για την BMW X6 προσφέρουν στο εσωτερικό μία συναρπαστική εμφάνιση και μία σπορ αύρα. Από το καλοκαίρι του 2021, το Sports Activity Coupe θα διατίθεται προαιρετικά με φινίρισμα Piemont Red metallic. Στο μέλλον, ο στάνταρ εξοπλισμός της BMW X6 θα περιλαμβάνει επίσης μία ανθρακί επένδυση οροφής BMW M.

Από το καλοκαίρι του 2021, ένα νέο οπτικό στοιχείο θα τονίζει το σπορ χαρακτήρα του εσωτερικού της BMW X6. Ο στάνταρ εξοπλισμός του Sports Activity Coupe στο μέλλον θα περιλαμβάνει επίσης μία ανθρακί επένδυση οροφής BMW M.

 

Τα BMW ηλεκτρικά αυτοκίνητα

  • PDF

100% ηλεκτρικά. 100% οδηγική απόλαυση. 100% BMW.

Γνωρίζατε ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1972 στο Μόναχο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW 1602e κινούνταν μπροστά από τους αθλητές στα αγωνίσματα αντοχής για να τους μαγνητοσκοπεί και να τους τροφοδοτεί με νερό; Αθόρυβη και χωρίς εκπομπές ρύπων, ήταν ο ιδανικός συνοδός που δεν εμπόδιζε τους διαγωνιζόμενους στην επιδίωξή τους για κορυφαίες επιδόσεις. Σήμερα, σχεδόν πέντε δεκαετίες αργότερα, έχουμε τελειοποιήσει αυτή τη δυνατότητα, αλλά και την τεχνογνωσία μας στο πεδίο της ηλεκτρικής κινητικότητας, εξελίσσοντας αδιάκοπα την τεχνολογία BMW eDrive και τα αυτοκίνητα BMW i. Με τα αμιγώς ηλεκτρικά μας μοντέλα BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s και BMW i4, θα ζήσετε μία πρωτόγνωρη εμπειρία απόλυτης οδηγικής απόλαυσης. Διότι τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την αίσθηση της σχεδόν αθόρυβης κίνησης μέσα στην πόλη και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, την άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και την μοναδική επιτάχυνση από στάση. Όλα αυτά χωρίς καυσαέρια και χωρίς εκπομπές ρύπων. Εξερευνήστε μαζί μας τον κόσμο των BMW ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΑ BMW ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: BORN ELECTRIC.

BMW iX.

Γεννημένη από ένα όραμα, κατασκευασμένο για την ηλεκτρική κινητικότητα. Χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία BMW eDrive και το σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης, η BMW iX επιτυγχάνει εξαιρετική αυτονομία και εντυπωσιακή επιτάχυνση από στάση. Η λιτή σχεδιαστική γραμμή δημιουργεί μία σύγχρονη και εκφραστική εμφάνιση. Παράλληλα, ο πολυτελής διάκοσμος στο ευρύχωρο εσωτερικό προσφέρει κορυφαίο επίπεδο άνεσης για όλους τους επιβάτες. Ο αγαπημένος χώρος σε τέσσερις τροχούς – εξερευνήστε την BMW iX.

BMW iX3.

Η BMW iX3 επαναπροσδιορίζει την οδήγηση με μηδενικούς ρύπους. Με την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle συνδυάζει τον πρωτοποριακό ηλεκτροκινητήρα με την εξαιρετική δυναμική οδήγησης, την άνεση την πολύπλευρη λειτουργικότητα και την ευρυχωρία της οικογένειας BMW X. Τα πρωτοποριακά μέτρα όπως η προσαρμοζόμενη ανάκτηση ενέργειας αυξάνουν την αποδοτικότητα καθώς ανακτούν ενέργεια κατά το φρενάρισμα προσαρμόζοντας με έξυπνο τρόπο την επίδραση των φρένων, βάσει διαφόρων παραγόντων επιρροής.

BMW i3.

Το BMW i3 δεν ακολουθεί τις τάσεις. Είναι η έκφραση ενός συνειδητού τρόπου ζωής. Η προοδευτική του σχεδίαση διακρίνεται για την καθαρότητα και διαφάνεια στο εξωτερικό, αλλά και τον lounge χαρακτήρα στο εσωτερικό. Αίσθηση ελαφρότητας που κερδίζει τις εντυπώσεις με τα βιώσιμα υλικά και τις πρακτικές λεπτομέρειες. Ένα αυτοκίνητο που δημιουργεί τάσεις χάρη στη μοναδικότητά του.

BMW i3s.

Όταν η σπορ οδήγηση με τοπικά μηδενικούς ρύπους ανήκει στο μέλλον, το BMW i3s βρίσκεται ήδη εκεί. Και είναι πανέτοιμο να ξεκινήσει. Με εντυπωσιακή επιτάχυνση, χαρακτηριστική αίσθηση οδήγησης με ένα πεντάλ και προοδευτική σχεδίαση, αποκαλύπτει την σπορ δυναμική. Τα συναισθήματα θα σας ηλεκτρίζουν σε κάθε μέτρο που διανύετε.

BMW i4.

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 Gran Coupé προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση και αυτονομία έως 590 χιλιόμετρα*. Η τετράθυρη BMW υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις με ισχύ έως 390 kW/530 hp, ενώ η μεγάλη της αυτονομία την καθιστά ιδανική για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
* σύμφωνα με το νέο κύκλο μέτρησης WLTP.

 

100% ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ CITROEN

  • PDF

Τα Czéro, EBerlingo Multispace και Berlingo Electric, εφοδιάζονται με 100% ηλεκτρικούς κινητήρες.

Οι κινητήρες των C-zéro, E-Berlingo Multispace και Berlingo Electric, τους δίνουν τη δυνατότητα να ενσωματωθούν απόλυτα στη ροή της κυκλοφορίας, εξασφαλίζοντας μέγιστη ταχύτητα που φτάνει τα 126 χλμ/ώ για το Citroën C-zéro, και τα 110χλμ./ώ για τα E-Berlingo Multispace, Berlingo Electric και E-Mehari.

Η αυτονομία (βάσει κύκλου NEDC) των 150χλμ. για το Citroën C-zéro, και των 170χλμ. για τα E-Berlingo Multispace και Berlingo Electric, σας εξασφαλίζει την απροβλημάτιστη εκτέλεση πολλαπλών διαδρομών, χωρίς το άγχος των συχνών ανεφοδιασμών.

Οι περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς καμία δυσκολία. Οι μπαταρίες των Citroën C-zéro, E-Berlingo Multispace και Berlingo Electric, καλύπτονται από εγγύηση 8 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων. Η μπαταρία του Citroën E-Mehari υπόκειται σε καθεστώς μίσθωσης. Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται αυτόματα σε κάθε φάση επιβράδυνσης ή πέδησης.

Στο βασικό εξοπλισμό του Citroën C-zéro και προαιρετικά στα Citroën E-Berlingo Multispace και Berlingo Electric, διατίθενται δύο ρευματολήπτες. Με τον ένα δίνεται η δυνατότητα ταχείας επαναφόρτισης σε ποσοστό 80% σε περίπου 30 λεπτά, μέσω αποκλειστικών σημείων φόρτισης, και με τον άλλο για κανονική φόρτιση μέσω οικιακής παροχής 230 V και διάρκεια από 6 έως 8 ώρες, ανάλογα με το μοντέλο και την ισχύ του ηλεκτρικού φορτίου.

 

ΝΕΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ MINI.

  • PDF

CHARGED WITH PASSION

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI είναι μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια ένα αυθεντικό MINI, εξοπλισμένο με σύστημα κίνησης για τους δρόμους του μέλλοντος. Συνδυάζει τη θρυλική αίσθηση go-kart, την ιδιαίτερη σχεδίαση και την κορυφαία ποιότητα με την οδήγηση με τοπικά μηδενικές εκπομπές ρύπων. Κινείται από μία συστοιχία μπαταριών υψηλής τάσης, 96 στοιχείων, απόδοσης 32,6 kWh (μικτή χωρητικότητα), που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, βελτιώνοντας παράλληλα την ευστάθεια και την οδική συμπεριφορά και καθιστώντας ακόμα πιο διασκεδαστική την οδήγηση σε στροφές. Το MINI στην πιο δυναμική και πιο εξελιγμένη μορφή του.

ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ. ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ.

Οι δυναμικές γραμμές και το μοναδικό στιλ συνδυάζονται με το μεγάλο μετατρόχιο και τους κοντούς προβόλους για να ενισχύσουν την σπορ εμφάνιση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού MINI. Οι ιδιαίτεροι προβολείς πλαισιώνονται από τα νέα πλαϊνά διακοσμητικά φτερών που φιλοξενούν τα φλας LED και το κίτρινο λογότυπο 'S'. Το εντυπωσιακό χρώμα Energetic Yellow τονίζει την ιδιαίτερη παρουσία του MINI στον δρόμο. Οι προαιρετικά διαθέσιμες χειρολαβές θυρών και οι άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες σε Piano Black προσδίδουν μια ιδιαίτερη εμφάνιση. Η συνολική εικόνα ολοκληρώνεται με την πρωτοποριακή γκάμα ζαντών ελαφρού κράματος 16"-17".

 

Electric has gone Audi. Το νέο Audi e-tron ήρθε.

  • PDF

Βυθιστείτε στον συναρπαστικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης με το Audi e-tron και βοηθήστε να διαμορφώσουμε το μέλλον. Με το συνδυασμό της ηλεκτροκίνησης και ενός υπερσύγχρονου minimal εσωτερικού χώρου, το πρώτο μας αμιγώς ηλεκτρικό SUV δημιουργεί μια νέα εμπειρία κινητικότητας. Είτε παρκάρετε, οδηγείτε στην πόλη ή κάνετε μακρινά ταξίδια, το Audi e-tron διευκολύνει τη ζωή σας. Το μεγάλο SUV συνδυάζει τον sport χαρακτήρα με την καθημερινή πρακτικότητα. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 408PS (με boost), μαζί με την ηλεκτρική τετρακίνηση, προσφέρουν εκπληκτική απόδοση και ευέλικτο χειρισμό. Η μεγάλη μπαταρία υψηλής τάσης είναι η βάση για αυτονομία μεγαλύτερη από 400 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με μια πλήρη γκάμα επιλογών φόρτισης για το σπίτι και εν κινήσει, μπορείτε να απολαύσετε πλήρως ηλεκτρική οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς.

Ισχυρό και ελεγχόμενο

Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 408PS κινούν δυναμικά το Audi e-tron. Επιταχύνουν γρήγορα το ηλεκτρικό SUV από το μηδέν στα 100 km/h. Η απόδοση εκκίνησης είναι συγκρίσιμη με εκείνη ενός sport αυτοκινήτου (συνδυασμένη κατανάλωση ισχύος σε kWh / 100 km *: 26,2-22,6 (WLTP), 24,6-23,7 (NEDC), εκπομπές CO2 σε g / km: 0). Το νέο ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης παρέχει εξαιρετική πρόσφυση και εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά. Έτσι, το Audi e-tron δεν είναι μόνο πρακτικό για καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ ευέλικτο και ευκίνητο σε συνθήκες εκτός δρόμου. Η κίνηση quattro μπορεί να ενεργοποιηθεί, όταν απαιτείται, και έχει ως αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή της διαθέσιμης ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και την ευχάριστη οδήγηση σε οποιοδήποτε έδαφος.

Αυτονομία

Η αυτονομία μεγάλων αποστάσεων (περισσότερα από 400 χιλιόμετρα) οφείλεται κυρίως στο καινοτόμο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο είναι υπεύθυνο για έως και το 30% της αυτονομίας. Σε πάνω από το 90% των επιβραδύνσεων, το ηλεκτρικό SUV ανακτά ενέργεια αποκλειστικά μέσω των ηλεκτροκινητήρων του, ενώ φτάνει το μέγιστο βαθμό ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με το ενσωματωμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησης. Η Audi είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί ένα τέτοιο σύστημα σε ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

Kατάλληλο για καθημερινή χρήση

To Audi e-tron έχει δοκιμαστεί σε όλους τους ελέγχους σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, δεν εγγυόμαστε μόνο τη συνήθη ποιότητα, αλλά κυρίως διασφαλίζουμε την ασφάλειά σας.

Γρήγορη φόρτιση

Γενικά δεν χρειάζεται να σταματάτε στους σταθμούς φόρτισης κατά την καθημερινή οδήγηση. Σε μεγάλες διαδρομές, όπως όταν πηγαίνετε διακοπές, μπορείτε να χρησιμοποιείτε σταθμούς γρήγορης φόρτισης για να φορτίζετε με συνεχές ρεύμα (DC) έως και 150 kW - πρώτη φορά για αυτοκίνητα παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι το Audi e-tron είναι έτοιμο για την επόμενη μεγάλη διαδρομή ενός ταξιδιού σε περίπου μισή ώρα. Το ηλεκτρικό SUV μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) έως και 11 kW. Η επαναφόρτιση με 22 kW διατίθεται προαιρετικά.

Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

Με το Audi e-tron, η Audi μεταφράζει το βασικό στιλιστικό ιδίωμα της μάρκας στην ηλεκτρική εποχή - τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νέες, κομψές λεπτομέρειες, όπως ο χαρακτηριστικός φωτισμός κατά τη διάρκεια της ημέρας, το ηλεκτρικό καπάκι φόρτισης, η έλλειψη εξατμίσεων και οι ραφές των καθισμάτων που θυμίζουν πλακέτα ηλεκτρικού κυκλώματος, μεταδίδουν ένα σαφές σήμα ότι το Audi e-tron είναι πλήρως ηλεκτρικό. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Audi e-tron είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες.

 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ: παρόν ή μέλλον; Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ FIAT

  • PDF

Η Fiat πιστεύει στο μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και αποφάσισε να μειώσει δραστικά τις μέσες εκπομπές CO2 του ομίλου FCA. Στο Motor Show της Γενεύης, η FCA παρουσίασε το νέο Fiat Centoventi, ένα concept που αξιοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια βασισμένο στο σχεδιασμό των πιο συμπαγών crossover και θέτοντας τα θεμέλια για το αυτοκίνητο του μέλλοντος. Ένα όχημα που εστιάζει στην ηλεκτρική και βιώσιμη κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές. Το πρώτο χαρακτηριστικό του είναι η πλατφόρμα που του επιτρέπει να φιλοξενήσει μέχρι και τέσσερα πακέτα μπαταριών. Κάθε δομοστοιχείο προσφέρει απόσταση 100 χλμ., η πέμπτη τοποθετείται μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων.
Tο ηλεκτρικό μέλλον της FCA δεν είναι ωστόσο μόνο το Fiat Centoventi, αλλά και το νέο Fiat 500, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2020. Το μοντέλο αυτό θα λειτουργεί με ισχύ μπαταρίας, αφήνοντας πίσω τους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ

Όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συνήθως μιλάμε για το μέλλον. Πράγματι, πολλές χώρες φαίνεται να πιστεύουν ολοένα και περισσότερο στα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου αυτοκινήτου, υιοθετώντας προγράμματα παροχής κινήτρων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μία από τις κυριότερες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, ένα βασικό στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον όλων. Αλλά τι είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και γιατί είναι τόσο σημαντικό;
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι απλά ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια μέσω φόρτισης και όχι βενζίνη ή άλλα καύσιμα που χρησιμοποιούνται συνήθως σε αυτοκίνητα. Σε αντίθεση με τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μια απουσία ρυπογόνων επιπτώσεων. Ακόμα και ο θόρυβος του κινητήρα απουσιάζει, ωστόσο έχει επιβληθεί στους κατασκευαστές να εξοπλίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ηχητικά συνθετικά μέσα για να προειδοποιούν τους πεζούς για την άφιξή τους.
Το ακρωνύμιο BEV (ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας) χρησιμοποιείται επίσης για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επειδή το αυτοκίνητο ανεφοδιάζεται με επαναφόρτιση των μπαταριών χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο ή άλλα συστήματα διανομής. Η επαναφόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας τους σταθμούς φόρτισης που διαδίδονται σε όλη τη χώρα ή με οικιακή ηλεκτρική πρίζα.
Η επαναφόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εύκολη και μπορεί να πραγματοποιηθεί οπουδήποτε υπάρχει πρίζα ή σταθμός φόρτισης. Οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης διατίθενται επίσης σε πρατήρια καυσίμων, χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, εστιατόρια, ξενοδοχεία και άλλες τοποθεσίες.
Οι χρόνοι φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων ποικίλλουν σημαντικά, ανάλογα με τον τύπο φόρτισης, την ισχύ και την χωρητικότητα της μπαταρίας.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ: ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν αρκετά πλεονεκτήματα, τόσο για τους ανθρώπους όσο και για το περιβάλλον κυρίως αναφορικά σε πρακτικά ζητήματα. Παρακάτω, προσπαθούμε να τα συνοψίσουμε σε λίγα βήματα.

1. Ελεύθερη πρόσβαση σε περιορισμένους χώρους κυκλοφορίας.
Ως μη ρυπογόνα οχήματα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε αστικές περιοχές. Ωστόσο, πρέπει να ζητήσετε άδεια από τις τοπικές αρμόδιες αρχές.
2. Μειωμένο κόστος καυσίμων
Η ηλεκτρική φόρτιση είναι πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο καύσιμο, με μέσο κόστος μικρότερο από 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Δηλαδή,
3. Ευκολία στην οδήγηση
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη, παρέχοντας σας εύκολη επιτάχυνση.
4. Άνεση
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν παράγει σχεδόν κανένα θόρυβο προσφέρει ένα χαλαρωτικό περιβάλλον, το οποίο μειώνει σημαντικά το άγχος της οδήγησης.
5. Συντήρηση
Οι μηχανισμοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, από τον κινητήρα έως το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι πολύ απλούστεροι από αυτούς ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου, επειδή υπάρχουν λιγότερα εξαρτήματα και λιγότερα υγρά για επαναπλήρωση. Χάρη στην ανατροφοδοτική πέδηση, ακόμα και τα φρένα χρησιμοποιούνται λιγότερο από τα παραδοσιακά αυτοκίνητα.

ΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ

Ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών ηλεκτρικού αυτοκινήτου ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο της μπαταρίας και τον τρόπο σύνδεσης με το δίκτυο. Μία από τις κύριες προκλήσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η έρευνα και ανάπτυξη μπαταριών που επιτρέπουν την εμβέλεια και την γρήγορη επαναφόρτιση. Οι μπαταρίες των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κυρίως λιθίου (Li), είναι αρκετά ανθεκτικές.
Η δημόσια φόρτιση μέσω σταθμών φόρτισης καταβάλλεται με συνδρομή, με σταθερό κόστος 25 ευρώ το μήνα. Εάν προτιμάτε να επαναφορτίσετε από το σπίτι, υπάρχει ένα τέλος μίσθωσης για ένα επιπλέον μετρητή, από 60 ευρώ το μήνα. Εναλλακτικά, μπορείτε να φορτίσετε το αυτοκίνητό σας μέσω μιας κανονικής πρίζας, και συνεπώς το κόστος θα επιβαρύνει τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος. Κατά μέσο όρο, ένα υβριδικό όχημα plug-in μπορεί να ταξιδέψει για περίπου 25 χιλιόμετρα για ένα ευρώ και μιάμιση ώρα χρέωσης και μια οκτάωρη χρέωση ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου κοστίζει 5 ευρώ.

ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ

Γενικά, οι χρόνοι φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξαρτώνται από την χωρητικότητά τους. Και πάνω απ 'όλα στην ισχύ (KW) της επαναφόρτισης και στη μέγιστη ισχύ του φορτιστή αυτοκινήτου.
Ο απλούστερος και συνηθέστερος τρόπος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι να συνδεθεί με την κανονική τροφοδοσία, αλλά για να επιτύχει ταχύτερους τρόπους φόρτισης, ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρειάζεται πρόσβαση σε Wallboxes και σταθμούς φόρτισης.
Το Wallbox αναφέρεται στην επιλογή εγκατάστασης στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας σας μιας συσκευής ικανής να επαναφορτίσει γρήγορα το αυτοκίνητο. Οι σταθμοί γρήγορης φόρτισης βρίσκονται σε στρατηγικές τοποθεσίες της πόλης, στο κέντρο της πόλης ή κοντά σε τουριστικά αξιοθέατα και εμπορικά κέντρα. Έχουν πολύ υψηλή ονομαστική ισχύ, που κυμαίνεται από 50 έως 150 kW.
Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να φορτιστούν σε κοινόχρηστους χώρους χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (Mode 2 και 3) ή συνεχούς ρεύματος (Mode 4). Το καλώδιο Mode 2 τροφοδοτείται συνήθως με το ηλεκτρικό όχημα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σύνδεση με ορισμένες δημόσιες κολώνες. Δεν υπάρχει προκαθορισμένος χρόνος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μπορεί να διαρκέσει μισή ώρα ή έως και 12 ώρες ανάλογα με την kWh της μπαταρίας του οχήματος και επίσης εξαρτάται από την ισχύ του σημείου φόρτισης και του φορτιστή αυτοκινήτου. Οι χρόνοι φόρτισης επηρεάζονται επίσης από τη θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος και την κατάσταση / στάθμη υποβάθμισης της μπαταρίας. Είναι πιθανό η ταχύτητα φόρτισης να μην είναι πάντα σταθερή με την πάροδο του χρόνου: μόλις επιτευχθεί το όριο περίπου 80%, μπορεί να μειωθεί η ισχύς φόρτισης.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ

Το μέλλον της Fiat είναι όλο και πιο ηλεκτρικό. Το έτος 2020 θα είναι το σημείο καμπής για τον όμιλο FCA. Η παραλλαγή μηδενικών εκπομπών του ιταλικού citycar θα αποτελέσει μέρος ενός εντελώς καινούργιου έργου, το οποίο θα σηματοδοτήσει και τη νέα γενιά του Panda. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκταση των συμβάσεων αλληλεγγύης μέχρι το τέλος του 2019 για την προετοιμασία των γραμμών παραγωγής του νέου αυτοκινήτου.
Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 θα κάνει το ντεμπούτο του το 2020. Θα είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο, το οποίο θα λειτουργεί μόνο με μπαταρία και δεν θα χρησιμοποιεί παραδοσιακούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Το ηλεκτρικό Fiat 500 θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο και θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες που έχουν αναπτυχθεί με τη Samsung.


ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

J

ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

JA Teline IV

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

JA Teline IV

ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ

JA Teline IV

ΒΙΟΜΑΖΑ

Avatar